• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Audiomeubel project Owen (done...)

Gestart door 0wen, 4 oktober 2012, 22:34:58

Vorige topic - Volgende topic

a.b.

Citaat van: 0wen op  8 oktober 2012, 08:58:45
Danku allen!

Vilt onder de pootjes is een goed idee inderdaad, gaat geregeld worden. ;D


Heb hem in de zijde glans lak zwart geverfd, maar dit viel nogal tegen :(

Dus ik heb m'n moeder opdracht gegeven om matte verf te gaan zoeken, ook ga ik dit keer voor betere kwaliteit verf dan het huismerk van de Gamma.


doe je goed allemaal!

Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

Boer Bruut

Dat van die zwarte zijdeglans verf is wel herkenbaar. Je ziet er alles op wat misging.
Ook vond ik de glansgraad net wat te hoog.
Ik ben ook op matzwart overgegaan.
Daar was moeilijk aan te komen en daarom gekozen voor schoolbordenverf(matzwart) van de Praxis hier.
Dat klinkt misschien gek maar de kwaliteit is sterk verbeterd t.o.v. vroeger.
Het is gewoon een goede kwaliteit verf.
Dun opgebracht met een kortharige roller en dat gaf een heel mooi glad resultaat.
De glansgraad mocht nu echter wel wat hoger.
Na droging het hele spul in de bijenwas gezet.
Miniscule oneffenheden worden daarmee ook gladgestreken en de glansgraad die daarbij ontstond was precies wat ik zocht...zijdeglans, met een zachte gloed en heerlijk strak.
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

0wen

Citaat van: ray5150Een jongeman van 18 jaar die langspeelplaten en CD's draait... :D  :D  :D
Fantastisch !  er is nog hoop ! tussen al het Sonos en knijpdoos geweld, en alle daarbij behorende problemen.

groovy.

Ja Ja,dat gaat mooi worden.
In to each life some rain must fall.

0wen

We zijn nu met de boven plaat bezig,

dat wordt nog een geval apart, want de plaat het helemaal doorlopen over de vensterbanken :)
Citaat van: ray5150Een jongeman van 18 jaar die langspeelplaten en CD's draait... :D  :D  :D
Fantastisch !  er is nog hoop ! tussen al het Sonos en knijpdoos geweld, en alle daarbij behorende problemen.

Bassen

Looking good! En je was 17 toch? wou dat ik het toen al zo voor elkaar had (mag nu ook niet klagen)
Collectie ~ Adrian Younge "If u see a black dude, an asian dude and a white dude you gotta get the record"

Tdo

'Jongens waren we - maar aardige jongens'

BunnY

Ik zou toch die klokken eens gelijk zetten. Zodat ze op de foto's tenminste 'goed' lijken te staan. Elke keer schrik ik weer ;D
We'll see about that !!

0wen

@Bassen, Tdo,  Danku wel! (ja 17 jaar ;D)


@Bunny, Ik zit te twijfelen wat ik er mee doe, er valt sowieso 1 weg omdat er een TV aan de muur komt.
En aan zetten van die klokken doe ik niet omdat het getik me heel erg irriteert :D


Updatje:




Ja ja, hele rare platen!

Dit is het boven plaat, het zijn 2 delen, ivm met het plaatsen van apparatuur.
Citaat van: ray5150Een jongeman van 18 jaar die langspeelplaten en CD's draait... :D  :D  :D
Fantastisch !  er is nog hoop ! tussen al het Sonos en knijpdoos geweld, en alle daarbij behorende problemen.

0wen

 ;D ;D ;D












Er komen nog strips op die witte boven plaat, en lades zijn in de maak
Citaat van: ray5150Een jongeman van 18 jaar die langspeelplaten en CD's draait... :D  :D  :D
Fantastisch !  er is nog hoop ! tussen al het Sonos en knijpdoos geweld, en alle daarbij behorende problemen.

Tjeb aKa Fleur

Ziet er top uit, timmermannetje in de dop?

0wen

Dankje!


M'n vader is inderdaad timmer man, ik maak dit samen met hem.
Het past allemaal precies!
Citaat van: ray5150Een jongeman van 18 jaar die langspeelplaten en CD's draait... :D  :D  :D
Fantastisch !  er is nog hoop ! tussen al het Sonos en knijpdoos geweld, en alle daarbij behorende problemen.

prunus-

Ik vind het geweldig ,........................  ;D
| Cambridge Audio: 840A V2 - 840C - CXU-hd - 640P | Technics: SL1210 MKII | Epos: M5i | AKG: Q701 - K550 | Philips Fidelio X2hr

TANNOY

people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

a.b.


Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin