• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Slotjes komen wel erg snel en veel?

Gestart door Maurice, 29 september 2004, 23:10:47

Vorige topic - Volgende topic

Tdo

30 september 2004, 09:13:59 #15 Laatste wijziging: 30 september 2004, 09:16:58 door Tdo
Je hebt gelijk Beunky.

Het is ook voor ons zoeken naar een juiste vorm om dit een prettig en leesbaar forum te  maken en houden...

We hebben afgesproken dat er eerst een waarschuwing komt wanneer het al te zeer off topic geraakt alvorens er een slot verschijnt.
Zowiezo zal er een verklarende tekst bijgeplaatst worden wanneer dit gebeurt.

Posts en topics die al te zeer over de schreef gaan kunnen worden verwijderd maar in die gevallen zullen de betrokkenen een pm ontvangen...

En lest best; een oproep aan iedereen om enigzins on topic te blijven en een beetje op je taal en afmetingen van plaatjes te letten... :)

Goede groet,
Tdo
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

beunky

Citaat van: Tdo op 30 september 2004, 09:13:59
Je hebt gelijk Beunky.

Het is ook voor ons zoeken naar een juiste vorm om dit een prettig en leesbaar forum te  maken en houden...

We hebben afgesproken dat er eerst een waarschuwing komt wanneer het al te zeer off topic geraakt alvorens er een slot verschijnt.
Zowiezo zal er een verklarende tekst bijgeplaatst worden wanneer dit gebeurt.

Posts en topics die al te zeer over de schreef gaan kunnen worden verwijderd maar in die gevallen zullen de betrokkenen een pm tegemoed zien.

En lest best; een oproep aan iedereen om enigzins on topic te blijven en een beetje op je taal en afmetingen van plaatjes te letten... :)

Goede groet,
Tdo

Kijk aan, hier kunnen we tenminste iets mee! Hulde, Tdo, zo hoort het. Open en correct. Ik zal proberen om enigszins on topic te blijven, al valt dat soms niet mee ;) ;D ;D ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
--------------------------------------------------------
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."

Neem ook een kijkje op mijn site :-)


$w@p

Er zijn ook wat van mijn topics gesloten, en ik heb helemaal niets gekregen kwa reacties van de mods.

theo technics

Citaat van: $w@p op 30 september 2004, 09:43:28
Er zijn ook wat van mijn topics gesloten, en ik heb helemaal niets gekregen kwa reacties van de mods.

Dan zijn het waarschijnlijk onzinige topics geworden die nergens meer over gingen ;D :angel:
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

$w@p

Dan vind ik dat ze mij wel hadden moeten verwittigen over het slotje, zelfs dat is niet gebeurd.

Tdo

Citaat van: $w@p op 30 september 2004, 11:09:56
Dan vind ik dat ze mij wel hadden moeten verwittigen over het slotje, zelfs dat is niet gebeurd.

OK, bij deze dan;

Rene, er zijn wat onzin topics op slot gegooid... ;D

Groet,
Tdo
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

rdridder

Beste Forumleden,

De moderator die de slotjes heeft toegevoegd was ik  ::) Helaas is deze actie in het verkeerde keelgat geschoten bij de forum leden maar mijn bedoeling was om de off topic onderwerpen te sluiten. Ik heb deze acties zonder medeweten van de andere mods uitgevoerd dus kritiek graag naar mijn adres.

Ik lees ook een aantal posts over censuur, ik en mijn collega mods passen absoluut geen censuur toe. De enige topics die ik gisteren heb verwijderd zijn de topics over de T-shirts omdat deze niet meer relevant zijn. Als ik een post tegenkom die over het randje is haal ik deze weg en stuur ik de poster een PM met uitleg over mijn actie.

Ik denk dat we een uiterst open forum zijn en ik vind het jammer dat mensen ons vergelijken met China als er een onhandige actie wordt uitgevoerd, een forum runnen is voor ons ook een nieuwe situatie. Ik hoop dat we in de toekomst een goede balans vinden qua modereren.

Met vriendelijke groet,

Ron

Viking

Zoals Tdo het zegt ivm slotje erop doen:
CitaatZowiezo zal er een verklarende tekst bijgeplaatst worden wanneer dit gebeurt.

En dat was precies wat er niet bij was in een aantal gevallen (bv boze vrouwen, screenshots en vintageversterkers)  ;)
Luister naar de muziek, niet de apparatuur!

Tdo

Citaat van: Viking op 30 september 2004, 12:30:38
Zoals Tdo het zegt ivm slotje erop doen:
CitaatZowiezo zal er een verklarende tekst bijgeplaatst worden wanneer dit gebeurt.

En dat was precies wat er niet bij was in een aantal gevallen (bv boze vrouwen, screenshots en vintageversterkers)  ;)

Dat is wat we daarna expliciet hebben afgesproken... ;)
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

rdridder

Citaat
En dat was precies wat er niet bij was in een aantal gevallen (bv boze vrouwen, screenshots en vintageversterkers)   
Inderdaad, dat was uiterst onhandig.

$w@p

Citaat van: Tdo op 30 september 2004, 11:28:32
Citaat van: $w@p op 30 september 2004, 11:09:56
Dan vind ik dat ze mij wel hadden moeten verwittigen over het slotje, zelfs dat is niet gebeurd.

OK, bij deze dan;

Rene, er zijn wat onzin topics op slot gegooid... ;D

Groet,
Tdo

Kijk nu hebben wij duidelijke taal.
Dank u. :angel: ;) :)

Maurice

30 september 2004, 13:35:32 #26 Laatste wijziging: 30 september 2004, 13:37:47 door Maurice
Citaat van: rdridder op 30 september 2004, 12:08:59
Ik lees ook een aantal posts over censuur, ik en mijn collega mods passen absoluut geen censuur toe. De enige topics die ik gisteren heb verwijderd zijn de topics over de T-shirts omdat deze niet meer relevant zijn. Als ik een post tegenkom die over het randje is haal ik deze weg en stuur ik de poster een PM met uitleg over mijn actie.

Ik denk dat we een uiterst open forum zijn en ik vind het jammer dat mensen ons vergelijken met China als er een onhandige actie wordt uitgevoerd, een forum runnen is voor ons ook een nieuwe situatie. Ik hoop dat we in de toekomst een goede balans vinden qua modereren.

Met vriendelijke groet,

Ron
Ik was degene die over China begon, dus een reactie van mijn kant is wel gepast.

Er is al aangegeven dat het om een onhandige actie ging (wat ik ook geloof),  mijn vergelijking was misschien ook onhandig en uit frustratie geschreven omdat er topics op slot gingen waar ik geen enkele aanwijzing toe zag.

Voor de vergelijking zal ik dan ook mijn excuses aanbieden, al ben ik wel van mening dat het offtopic gehalte in bijv. screenshots en modificatie van cd-spelers niet genoeg aanleiding vindt geven.
Dus graag nog herzien of de gesloten topics niet alsnog open mogen en eventueel de echte offtopic berichten verwijderen.

[toevoeging/correctie] Zie net dat verschillende topics alweer open zijn  :-X [/toevoeging/correctie]
~ The greatest obstacle while discovering the shape of the earth, the oceans and the continents, was not ignorence but the illusion of knowledge~

Marantzofielen, kom naar Het Marantz Forum!

rdridder

Hoi Maurice,

Bedankt voor je sportieve reactie. Ik heb alles weer opengegooid dus jullie kunnen weer in de topics posten.

Groeten,

Ron

Viking

Citaat van: Tdo op 30 september 2004, 12:47:44
Citaat van: Viking op 30 september 2004, 12:30:38
Zoals Tdo het zegt ivm slotje erop doen:
CitaatZowiezo zal er een verklarende tekst bijgeplaatst worden wanneer dit gebeurt.

En dat was precies wat er niet bij was in een aantal gevallen (bv boze vrouwen, screenshots en vintageversterkers)  ;)

Dat is wat we daarna expliciet hebben afgesproken... ;)

OK, wist niet dat het daarna was afgesproken :P. Is toch een vrij normale manier? ::) ;D

Dat er wat gedaan wordt ivm offtopic posting vind ik prima. Was begonnen een beetje uit de hand te lopen. (IMHO)
Luister naar de muziek, niet de apparatuur!

s_k

Citaat van: beunky op 29 september 2004, 23:26:12
Wees verstandig. Wees open. Wees niet zoals haaifaai.nl. Wees geen JP.
Zijn we het toch nog eens eens :).