• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Tegen het zere been van ons (audiofreaks) beatssssss

Gestart door 0wen, 26 december 2012, 17:04:27

Vorige topic - Volgende topic

Technics-Minded

Citaat van: Tom! op 30 december 2012, 01:53:13
Citaat van: Technics-Minded op 29 december 2012, 18:59:42
Citaat van: Tom! op 29 december 2012, 11:04:27
Citaat van: Technics-Minded op 28 december 2012, 21:29:27
de zogenaamde kenner heeft nagenoeg altijd een vooroordeel klaar, best jammer.
iets nieuws of onbekends is niet per definitie slecht, maar gewoon anders, en laat dat nou precies zijn waar 99 van de 100 mensen moeite mee hebben.
wel eens gehoord van de uitspraak: wat de boer niet kent....
want de standaard oordopjes van mijn iPod klinken mooier en gebalanceerder.

en dat is wat ik bedoel, een mening dus. iets heel persoonlijks.
dat kan je namelijk niet voor iedereen bepalen, iedereen heeft namelijk een andere smaak...
dat geld dus ook voor het type geluid dat men mooi vind. ;)

Nee, ik heb een oordeel. Een vooroordeel, het woord zegt het al, is een oordeel wat je al klaar hebt zonder de ervaring.
En inderdaad, zoals vrijwel iedereen die de puberleeftijd te boven is houd ik niet van overdreven bas. Ik luister graag naar de muziek zoals die bedoeld is.

op het moment die iemand iets mooier VIND, lekkerder VIND, leuker VIND, is dat dus een mening en dus geheel persoonlijk.
er is tenslotte niemand die voor iedereen in de wereld kan bepalen dat de bas overdreven is, alleen dat je dat zelf vind. blijft hoe je het ook draait of keert ALTIJD een persoonlijke ervaring.
woonkamer set, all Technics
-voorversterker: SA-TX50
-eindversterker: 4 x SE-A1000 M2
-cd speler: SL-DZ1200
-draaitafel: SL-1210/1900
-cassette deck: RS-B965
-DAT recorder: SV-DA10
-Minidisc recorder: SJ-MD100
-DCC recorder: RS-DC10
-equalizer: SH-8020
-Tuner: ST-GT1000
-4 x JBL e-100

TANNOY

Citaat van: Dozo op 30 december 2012, 01:41:50
Mijn dochter heeft ze ook. Vooral omdat ze paars waren. Inderdaad teveel bas maar mijn zoon is stront jaloers op die dingen juist vanwege de vette bas, dat is echt wel goed. Ze zijn best wel netjes gebouwd en makkelijk op te bergen en mee te nemen. En wat is duur, van mijn Sennheiser hd590 brak de beugel na een val van 80 cm. Dat zie ik bij die beats nog niet zo 123 gebeuren.
die beat gaan ook met regelmaat stuk..de boutjes lopen eruit,en de scharnierpunten zijn niet super.

Ik heb een beyerdynamic gekocht voor de zoon van mijn vriendin,hierop is de bass te regelen..
En dit klinkt echt goed.

En hij ziet er cool uit,met verwisselbare oorschelpdeksels.in verschillende leuke designs.
Iedereen heeft een beats op school, maar ze vinden die van hem origineler, en veel beter klinken.
Je kan ook tegen de massa ingaan   ,en cool zijn  ;D
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

Dozo

Citaat van: TANNOY op 30 december 2012, 09:50:38
Citaat van: Dozo op 30 december 2012, 01:41:50
Mijn dochter heeft ze ook. Vooral omdat ze paars waren. Inderdaad teveel bas maar mijn zoon is stront jaloers op die dingen juist vanwege de vette bas, dat is echt wel goed. Ze zijn best wel netjes gebouwd en makkelijk op te bergen en mee te nemen. En wat is duur, van mijn Sennheiser hd590 brak de beugel na een val van 80 cm. Dat zie ik bij die beats nog niet zo 123 gebeuren.
die beat gaan ook met regelmaat stuk..de boutjes lopen eruit,en de scharnierpunten zijn niet super.

Ik heb een beyerdynamic gekocht voor de zoon van mijn vriendin,hierop is de bass te regelen..
En dit klinkt echt goed.

En hij ziet er cool uit,met verwisselbare oorschelpdeksels.in verschillende leuke designs.
Iedereen heeft een beats op school, maar ze vinden die van hem origineler, en veel beter klinken.
Je kan ook tegen de massa ingaan   ,en cool zijn  ;D

Maar is hij er ook in de kleur paars?

TANNOY

Citaat van: Dozo op 30 december 2012, 21:14:36
Citaat van: TANNOY op 30 december 2012, 09:50:38
Citaat van: Dozo op 30 december 2012, 01:41:50
Mijn dochter heeft ze ook. Vooral omdat ze paars waren. Inderdaad teveel bas maar mijn zoon is stront jaloers op die dingen juist vanwege de vette bas, dat is echt wel goed. Ze zijn best wel netjes gebouwd en makkelijk op te bergen en mee te nemen. En wat is duur, van mijn Sennheiser hd590 brak de beugel na een val van 80 cm. Dat zie ik bij die beats nog niet zo 123 gebeuren.
die beat gaan ook met regelmaat stuk..de boutjes lopen eruit,en de scharnierpunten zijn niet super.

Ik heb een beyerdynamic gekocht voor de zoon van mijn vriendin,hierop is de bass te regelen..
En dit klinkt echt goed.

En hij ziet er cool uit,met verwisselbare oorschelpdeksels.in verschillende leuke designs.
Iedereen heeft een beats op school, maar ze vinden die van hem origineler, en veel beter klinken.
Je kan ook tegen de massa ingaan   ,en cool zijn  ;D

Maar is hij er ook in de kleur paars?
vast wel..
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/