• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Man, Woman, Wild

Gestart door radiohead, 17 februari 2013, 15:47:29

Vorige topic - Volgende topic

radiohead

We are such stuff as thoughts are made of

radiohead

Het is zelfs mogelijk dat dezelfde acteur zowel Lance als Neil Armstrong heeft gespeeld!  :P

begtjuh

Vergeet ook Louis Armstrong niet  ;)
Sombreros are not metal

chansig

En Dick Armstrong...het gekke broertje van de neef van de zus van...

Gr Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

radiohead

18 februari 2013, 17:07:05 #19 Laatste wijziging: 18 februari 2013, 17:09:05 door radiohead
Citaat van: chansig op 18 februari 2013, 16:14:19
En Dick Armstrong...het gekke broertje van de neef van de zus van...

Gr Hans
Ja!!!!

OFF TOPIC!!!  :police:

chansig

Zelf de aanzet geven en dan mopperen dat het off topic is...is toch wel het toppunt van euhh euhh...van iets.

Gr Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

jpio

survivallen is/was leuk.. nu is er vrijwel niets meer mogelijk in europa (zonder vergunningen en dan nóg).
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

tito

Citaat van: jaap41 op 19 februari 2013, 11:46:52nu is er vrijwel niets meer mogelijk in europa

Er is maar genoeg mogelijk.
Alleen de condities voor de survival in Europa zijn wat veranderd.
Er is nu 'n woud van reglementen en de jacht op krediet.
De wolharige neushoorn is immers uitgestorven en de handtekeningen in Lascaux vervangen door de graffiti bij de stadions en bushokjes.   ;)

jpio

laat ik het zo stellen: tegenwoordig wordt het écht een survival om:
a. niet gepakt te worden
b. neergeschoten te worden.. (echt gebeurd).

Het is in de jaren 90 verpest door een groot aantal groepen die dáchten te moeten 'survivallen' modern style. Met veel kabaal, grote bekken, vernielzucht, drank enzenz.
Teambuilding heette dat toen geloof ik.. ::)

Heb ik ook nog aan meegedaan want de scholen moesten ook zo nodig in zee gaan met commerciele bedrijven en ik ging mee als begeleider.
Gauw mee gestopt na ernstige ongevallen die te wijten waren aan onervaren deskundigen/vakantiewerkers, hobbyisten, ondeugdelijke materialen enzomeer.

Dat is uiteraard veel in het nieuws geweest en daarop is vrijwel alles verboden.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i