• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Maar hun muziek leeft voort...

Gestart door morph, 23 februari 2013, 09:53:58

Vorige topic - Volgende topic

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Sytse Fliege

Dat was toch wel een grote, onze zingende loodgieter. Kon 'm beter diggen dan de zingende kraandrijver.
Ach, kikker toch op!

Tdo

'Jongens waren we - maar aardige jongens'

luxman

Citaat van: Hill op 22 december 2014, 19:27:38
weer iemand heen gegaan, lees net dat
Joe Cocker op 70 jarige leeftijd is overleden

groet R.

Ik las  ook juist het nieuws over Joe Cocker . Terwijl ik een programma rond de gisteren overleden Udo Jurgens aan het kijken ben ,niet echt fan van hem maar daadwerkelijk veel voor de Duitse muziek heeft betekent ,en als kind ben ik met de Duitse tv opgegroeid inclusief de Duitse muziek en Udo Jurgens
NAD D3020. Onkyo. DX. 7555 .Pro-ject. Debut Carbon. Fostex FE206 E Fullrange speaker. Jbl lsr 305. Elipson Planet L speaker . Nikko 7075. Kef Cadenza speaker.
Arylic S10. preamp.   Xiaomi Mi TV Box streamer.

Benco



Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

richard

Citaat van: a.b. op 22 december 2014, 19:32:23
Oh Joe Cocker... Summer in the City, Have a little Faith...
En de man met negen levers.
Genoeg is beter.

B. Gehakt

Deskundige

minplus


RIP.
Aparte groep.
Las dat Dave Dee al met 65 overleden was.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Sytse Fliege

Toch nog 70 geworden. Dat is 29 jaar jonger dan wat je mij verwijt.
Ach, kikker toch op!

minplus

99 is toch een mooie leeftijd?
Niet zeuren ouwetje.

Toch weer veel te vroeg ook al is het geen 27 zoals velen.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Sytse Fliege

Ja, 70 is inderdaad eigenlijk best vroeg. Met mijn nog in de kindertijd verwijlende geest is 70 hoogbejaard, maar ik vergeet even dat ik ook al aardig op weg ben.

Mijn vader was 66, zo'n verschil met 70 is dat nu ook weer niet en een opaatjes was ie nog allerminst.
Ach, kikker toch op!

22AHnogwat

Gisteravond tot mijn grote schrik: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150124_01491741

Edgar Froese was mede-oprichter van Tangerine Dream. In 1982 leerde ik hun muziek kennen en met name de Virgin albums (van Phaedra 1974 tot Hyperborea 1983) hebben een onuitwisbare indruk gemaakt. En een grote invloed op mijn muziekbeleving. Des te wreder dat hij op dezelfde manier als mijn geliefde broer is gestorven.

Nog steeds luister ik graag naar deze albums en sommige daarna zoals Le Parc, Optical Race en Lily On The Beach.

Rust zacht :'(
Too old to rock 'n roll, too young to die!

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Tsaar Andrys van Aerssen

Marantz  - Pegasus Audio - Avalon Isis- Magnepan Wall off Sound- Spectral - Dynaudio in de Phaeton W12

Tdo

'Jongens waren we - maar aardige jongens'