• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Maar hun muziek leeft voort...

Gestart door morph, 23 februari 2013, 09:53:58

Vorige topic - Volgende topic

myrjan

                               Nieuw TV format " Who Is The New Jezus"

                                                             Myrjan
Rega p3 el. Ortofon Black.
Rega TTPSU
j.a.michell transcriptor,Ortofon Blue M2
Sme 3009 series III
Flux Stylus Cleaner
marantz amp pm17ll
marantz cd 67se-Tascam CD-RW900Mk11
Akai Reel to Reel 4000ds mkII
dali&dyn.audience 62
Pro-Ject Ds
okki nokki
Stylus Scale Transcriptor
Argon receiver/transmitte

Tdo

'Jongens waren we - maar aardige jongens'

morph

James Last heeft een niet te onderschatten invloed gehad op de muziekwereld. Door velen gekocht maar ook door velen verguisd.
De pop- en lichtklassiekarrangementen die op zijn albums verschenen zijn echter trendsettend gebleken en zaten knap in elkaar.

Door zijn verkoopsuccessen kon hij twee albums geheel naar eigen inzicht maken en dat zijn aanraders geworden:
"Voodoo Party" (1971) en "Well Kept Secret" (1975). Zó kan een orkest dus ook samenwerken en met plezier musiceren dankzij een goed orkestleider.



Ook tezamen op 1 cd verkrijgbaar:



Vooroordelen overboord en lekker luisteren.

Jeronimo

Citaat van: morph op 10 juni 2015, 11:57:34
James Last heeft een niet te onderschatten invloed gehad op de muziekwereld. Door velen gekocht maar ook door velen verguisd.
De pop- en lichtklassiekarrangementen die op zijn albums verschenen zijn echter trendsettend gebleken en zaten knap in elkaar.
Door zijn verkoopsuccessen kon hij twee albums geheel naar eigen inzicht maken en dat zijn aanraders geworden:
"Voodoo Party" (1971) en "Well Kept Secret" (1975). Zó kan een orkest dus ook samenwerken en met plezier musiceren dankzij een goed orkestleider.

Ook tezamen op 1 cd verkrijgbaar:

Vooroordelen overboord en lekker luisteren.
Was dat palmfluitnummer van Zamfir ook niet van zijn arrangementenhand? Dan ga ik vanavond maar eens de Kill Bill-1 soundtrack draaien. Ben benieuwd bij de weg naar de twee door jou genoemde albums. Ook om vanavond te gaan speuren op internet (zal niet moeilijk zijn waarschijnlijk). Ik heb overigens altijd respect voor de man zijn prestaties gehad. 

Rood

Die blauwe staat hier ook in de kast .
Man heeft miljoenen mensen blij gemaakt met zijn muziek .
Mooie leeftijd .

morph


Rood

"  sold in excess of eighty million albums worldwide "

Damn .

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

theo technics

Zonde, ik heb hem 1 keer live mogen meemaken, en dat was geweldig.

RIP. :(
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

baardmannetje

Citaat van: Rood op 10 juni 2015, 12:17:44
Man heeft miljoenen mensen blij gemaakt met zijn muziek .

Dat heeft André in de Rui ook...

groovy.

Ik heb hem veel gezien op de Duitse zenders bij artiestengala's.
Rip.
In to each life some rain must fall.

Jeronimo

10 juni 2015, 22:55:31 #281 Laatste wijziging: 10 juni 2015, 22:57:16 door Jeronimo
Citaat van: Jeronimo op 10 juni 2015, 12:03:27
Citaat van: morph op 10 juni 2015, 11:57:34
James Last heeft een niet te onderschatten invloed gehad op de muziekwereld. Door velen gekocht maar ook door velen verguisd.
De pop- en lichtklassiekarrangementen die op zijn albums verschenen zijn echter trendsettend gebleken en zaten knap in elkaar.
Door zijn verkoopsuccessen kon hij twee albums geheel naar eigen inzicht maken en dat zijn aanraders geworden:
"Voodoo Party" (1971) en "Well Kept Secret" (1975). Zó kan een orkest dus ook samenwerken en met plezier musiceren dankzij een goed orkestleider.

Ook tezamen op 1 cd verkrijgbaar:

Vooroordelen overboord en lekker luisteren.
Was dat palmfluitnummer van Zamfir ook niet van zijn arrangementenhand? Dan ga ik vanavond maar eens de Kill Bill-1 soundtrack draaien. Ben benieuwd bij de weg naar de twee door jou genoemde albums. Ook om vanavond te gaan speuren op internet (zal niet moeilijk zijn waarschijnlijk). Ik heb overigens altijd respect voor de man zijn prestaties gehad.  
Ik ga twee LP's van James Last zoeken! ::)  ;D

Tdo

Ornette Coleman..

Weer een jazz grootheid heengegaan..

RIP
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Satch

Geen begenadigd zanger, maar wel een taalvirtuoos: Heinz Polzer (95), beter bekend als Drs. P.