• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Maar hun muziek leeft voort...

Gestart door morph, 23 februari 2013, 09:53:58

Vorige topic - Volgende topic

Benco



Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

minplus

Net als bij Bowie een samengeknepen keel..
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

20ten

Mijn soulmate, mijn broer, mijn vriend, mijn leermeester kwa muziek.
Vanaf vandaag zal mijn leven anders zijn.
Rust in vrede, broer!
Ik denk ook dat het verschil in een gangbare set veel groter is dan in een set die al een jaar of 5 op weg is.
( een grotere onzin heb ik niet eerder gelezen )

luxman

Wel iets gelezen dat hij naar een ziekenhuis was geweest en verder geen aandacht meer aan besteedt
,tot ik vanavond toevallig via teletekst moest lezen dat hij was overleden . RIP .
NAD D3020. Onkyo. DX. 7555 .Pro-ject. Debut Carbon. Fostex FE206 E Fullrange speaker. Jbl lsr 305. Elipson Planet L speaker . Nikko 7075. Kef Cadenza speaker.
Arylic S10. preamp.   Xiaomi Mi TV Box streamer.

a.b.

Ben groot geworden met zijn onnavolgbare en zeer muzikale hits. Volgens mij was hij een van de weinige supersterren die nog 'redelijk normaal' gebleven is. Moet je goed in je schoenen staan.

Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

KT88

Voor mij was Prince als eerste een ras-jazzmuzikant.
Ik denk dat die stroming ook zijn voorkeur had, al was hij natuurlijk van meerdere markten thuis.

Koester de diverse live CDs en DVDs die ik heb.
- Audiodidact -

richard

21 april 2016, 22:34:01 #441 Laatste wijziging: 21 april 2016, 22:37:11 door richard
Citaat van: KT88 op 21 april 2016, 21:35:13
Voor mij was Prince als eerste een ras-jazzmuzikant.
Ik denk dat die stroming ook zijn voorkeur had, al was hij natuurlijk van meerdere markten thuis.

Koester de diverse live CDs en DVDs die ik heb.
Van de drie grootsten uit de jaren '80 was hij naar mijn oordeel de meest talentvolle.

Ze (dé helden) volgen elkaar snel op. Straks blijven we over met Bieber en Britney Spears.
Genoeg is beter.

m44

Citaat van: richard op 21 april 2016, 22:34:01
Citaat van: KT88 op 21 april 2016, 21:35:13
Voor mij was Prince als eerste een ras-jazzmuzikant.
Ik denk dat die stroming ook zijn voorkeur had, al was hij natuurlijk van meerdere markten thuis.

Koester de diverse live CDs en DVDs die ik heb.
Van de drie grootsten uit de jaren '80 was hij naar mijn oordeel de meest talentvolle.

Ze (dé helden) volgen elkaar snel op. Straks blijven we over met Bieber en Britney Spears.

helemaal mee eens...vind het vooral erg voor mijn broer die denk ik wel behoort tot de top 10 van grootste prince fans in nederland...hij heeft het al niet makkelijk maar muziek is een grote troost.

hoop dat hij eervol mag gaan...en dat geen media circus word met allemaal vuiligheid

heeeeel hard gewerkt...maar nu rust Prince
If someone claims to have free will, ask them, "free from precisely what?"

Edwin16

(Bijna...) vanzelfsprekend, en begrijpelijk, gaat alle aandacht naar het overlijden van Prince, maar vandaag las ik dat gisteren ook bluesgitarist Lonnie mack ons ontvallen is...


In Memoriam: LONNIE MACK, JULY 18, 1941 – APRIL 21, 2016

https://www.youtube.com/watch?v=rjdbXwD-xnk
Set 1: Leema Acoustics Tucana II + Antilla ECO, Logitech Transporter, Dr Feickert Volare, VdH MC10 Special, Musical Fidelity MX VNYL, Nakamichi CR7, Dynaudio Contour 30
Set 2: Quad 99, Nakamichi Cassettedeck 1.5, LX3, 682ZX , RX505, Logitech Squeezebox Touch, Akai DS-5, Dynaudio Emit M20

tito


richard

24 april 2016, 15:26:57 #445 Laatste wijziging: 24 april 2016, 15:28:57 door richard
Citaat van: tito op 24 april 2016, 13:26:47
>> Papa Wemba. <<
Oei; een veroordeelde crimineel  :police:. De beste man is in het harnas overleden, een goed einde. In ieder geval heel wat minder treurig dan in een lift.
Genoeg is beter.

minplus

2x R.I.P.
70+ en 60+
Oud worden ze vaak niet...
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

richard

Genoeg is beter.

minplus

RIP.
Het blijft een sterk nummer.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Wim72

25 april 2016, 18:43:13 #449 Laatste wijziging: 25 april 2016, 19:28:53 door Wim72
R.I.P. Mick Jagger...

https://www.facebook.com/Nieuwspaal/?fref=nf

Correctie = hoax !