• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Maar hun muziek leeft voort...

Gestart door morph, 23 februari 2013, 09:53:58

Vorige topic - Volgende topic

Tdo

Citaat van: Rubble op 11 november 2016, 20:53:47
Citaat van: Opa Spylac op 11 november 2016, 20:17:54
Ik aan Cliff Richard. Maar hij is leuk :)

Is Cliff Richard ook dood? R.I.P. Cliff!

Das wel erg enthousiast  ;D
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

HaaVee

Citaat van: luxman op 11 november 2016, 04:57:58
RIP.  Leonard Cohen.    82 jaar   
Voor mij altijd een topper geweest zelfs op zijn oude dag .bedankt Leonard voor al jouw mooie muziek
Helemaal mee eens. Niet zozeer zijn geweldige zangstem, maar vooral de doorleefdheid en authenticiteit. Heeft mooie liedjes nagelaten. Dat blijft...

Jeronimo

Citaat van: HaaVee op 12 november 2016, 09:37:28
Citaat van: luxman op 11 november 2016, 04:57:58
RIP.  Leonard Cohen.    82 jaar   
Voor mij altijd een topper geweest zelfs op zijn oude dag .bedankt Leonard voor al jouw mooie muziek
Helemaal mee eens. Niet zozeer zijn geweldige zangstem, maar vooral de doorleefdheid en authenticiteit. Heeft mooie liedjes nagelaten. Dat blijft...
2X. Ik hoorde gistermorgen bij ontwaken om 5.00 uur van zijn overlijden. En moet nog steeds zo af en toe aan hem denken. Representant ook van het interessante tijdperk van de generatie vóór mij. Vanochtend vanaf NRC een artikel met een van zijn laatste interviews gedownload. Die ga ik vanavond op mijn gemak lezen. Ik was al langere tijd van plan om Live in London aan te schaffen, ik ga dat nu maar eens doen. Ook bij dat concert (op DVD gezien) raakte hij mij. Eerlijkheidshalve wel erbij gezegd dat waar hij een beetje inzakte, dat prachtige achtergrondkoor van hem de zaak weer omhoog tilde. Bijzonder mens.

Tom!

Citaat van: Rubble op 11 november 2016, 18:18:02
Ik moet altijd aan The Young Ones denken bij Leonard Cohen.

https://www.youtube.com/watch?v=XbeItR8NTks
Ik hoefde niet naar je link te kijken, ook mijn associatie.  :D
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

B. Gehakt

Deskundige

minplus

Leon Russell...
R.I.P.
Weer een gouwe ouwe.  :(
Heeft naast het werk bij anderen ook zelf mooie muziek uitgebracht.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

B. Gehakt

Oeps, heb ik daar toch even de verkeerde Russell dood laten gaan.  :o
Sorry Ian!
Deskundige

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Rubble

Sharon Jones.

Voor het eerst gehoord een aantal jaren geleden. Haar band The Dap Kings hoort bij het Daptone label waar hele fijne soul vandaan komt. Te jong ook weer.  >:(

Klik
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

minplus

R.I.P.

Veel te jong... :(
Lekker swingende muziek heeft ze gemaakt.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Rogers Hifi


Rubble

Citaat van: Rogers Hifi op 27 november 2016, 16:32:41
Afgelopen vrijdag... Colonel Abrams(67)

https://www.youtube.com/watch?v=tSNWeXGZMcU
Oei. Ook een van mijn eerste zelfgekochte LP's. Heerlijke muziek! Veelste jong ook weer.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

minplus

R.I.P.
Triest, de manier waarop het met hem gegaan is.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

.....

Citaat van: minplus op 27 november 2016, 19:37:52
R.I.P.
Triest, de manier waarop het met hem gegaan is.

Triest ja, zeker.

Roeivogel

ADAM ARTist 5 / B&W DM2A + DM4 + DM100i / Dual 721 / Eltax Linear Response 10.5 / Onkyo A-809 / TvW CD104 / Schiit Bifrost 2 / Schiit Magni 3 / Schiit Modi Multibit 2 / Sony CDP-35 / Sony CDP-XB930 / Sony MDS-JB980 / Technics S(pylac)A-600 / Technics SL-Q3 /  Thorens TD-320 Mk II