• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Maar hun muziek leeft voort...

Gestart door morph, 23 februari 2013, 09:53:58

Vorige topic - Volgende topic

mediator

Heftig deze week. Eerst Eric Carmen en dan Steve Harley.

Sytze Fliege

Is die er All by himself vandoor gegaan? Ai.

Nou ja, RIP voor Eric ook dan, had ik ook een singletje van. Nou ja, mijn moeder, maar dat singletje moet ik nog ergens hebben.

Ach, kikker toch op!

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

mediator

Doodgaan is a lonely business. Denk trouwens ook aan het nummer 'hungry eyes' van de film Dirty Dancing. Dat is ook van Eric Carmen.

Sytze Fliege

Ik begin oud te worden geloof ik, Karl Wallinger ook al overleden (de 10e)...

Ach, kikker toch op!

minplus

B. Gehakt

Deskundige

minplus

RIP
Heb geen plaat meer van hem.

Vincent Kars

Was in de vorige eeuw idolaat van zijn interpretaties van Schumann.

Ik herinner mij dat hij een concert in het concertgebouw gaf. Voor de pauze de modernisten, na de pause het classicisme.
Dat draaide hij ter plekke om dus al die mensen die pas na de pause kwamen om die moderne ellende te vermijden kregen een leuke verassing....

jos_br

Sjiiiit, Net vorige week bij een onwijs optreden van Gruppo Sportivo geweest alwaar er tijdelijk een zeer waardige vervanger voor de toetsenist Peter Calicher was. Vanmorgen het nieuws dat deze nu overleden is!

https://www.maxazine.nl/2024/04/02/pete ... overleden/

Jos.

MYRYAD

Ach ja Gruppi Sportivo.
Lekkere muziek!

Bassist Chris Cross is op 71-jarige leeftijd overleden. De Britse muzikant was vooral bekend van de band Ultravox.
Vooral van het nummer Viena bekend.
 RIP Chris.

Niemand

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

minplus

Luistervriend

Drummer en zanger Max Werner, bekend van de band Kayak, is op 70-jarige leeftijd overleden. Dat heeft de band woensdag bekendgemaakt op haar website en haar Facebookaccount.

Ik vond hem een specifiek stemgeluid hebben, prima passend bij de muziek van Kayak.

Starlight Dancer, de lp, maar ook Lyrics, is nog steeds fantastisch om naar te luisteren.

R.i.p. 🥀
Voorganger en collectant van onze Overtuiging Belijdenis  Gemeenschap (OBG)  "Het Laatste Woord"
Zoals het al zegt, wij creƫren dagelijks een nieuwe realiteit, zoals AI, onze Schepper, ons inspireert.

Aanmelden kan via PB. 🤪