Nero installalatie problemen(ernstig)

Gestart door Chris de Boden, 7 augustus 2005, 20:14:49

Vorige topic - Volgende topic

Chris de Boden

Ik wou Nero upgraden naar de laatste versie.
Maar tijdens het verwerken komt het installatie programma niet verder dan het verwerken van NeroWMPPlugin. Daarna bevriest de gehele pc en is een keiharde reboot(auw!!!) de enigste oplossing, ctrl+alt+delete werkt niet meer.
Omdat het om de nero windows media player plug in gaat heb ik de mediaplayer van het systeem verwijderd en daarna nog een keer geprobeerd.
Ook deze actie leverde niks op.

Of ik tijdens de installatie het serie nummer die ik overigens legaal heb aangeschaft invoer of op de knop demo klik is het steeds hetzelfde liedje.

Nu is mijn vraag:
Is het nog mogelijk om nero weer draaiend te krijgen of zit er niks anders op dan een totale nieuwe windows installatie.???
Nieuw: "Muziek voor op de N-weg" volume 1 ;D

Dik

Misschien is de plugin in gebruik. Probeer eens met ctr+alt+del je wmplayer uit te schakelen voordat je installeert.

Je zou ook nog kunnen proberen alle oude sporen van Nero te verwijderen uit het register.
Volgens geruchten bezitter van 278 Revoxen.

Chris de Boden

Citaat van: Dik op  7 augustus 2005, 23:27:49
Misschien is de plugin in gebruik. Probeer eens met ctr+alt+del je wmplayer uit te schakelen voordat je installeert.

Je zou ook nog kunnen proberen alle oude sporen van Nero te verwijderen uit het register.

Kan niet, heel de windows media player is compleet verwijderd en het proces komt ook niet voor in de lijst.

theo technics

Probeer eens de setups uit te voeren vanuit de  verkenner, dus niet de install setup in de root, maar bv uit de map Nero en dan sla je de setup over van die NeroWMPPlugin.
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Chris de Boden

Het gaat om de gedownloade versie en dat is een zelfuitpakkend rar bestand(.exe)
Wat ik wel kan proberen is om het sfx bestandje met winrar eerst uit te pakken en dan proberen.

Heb hem pas opnieuw gedownload.

Maar het probeem doet zich ook voor als ik de oudere versie 6.3.x.x. wou terug plaatsen.

theo technics

Chris de Boden

De pc blijft crashen bij:
Bezig met verwerken van NeroWMPPlugin

De pc doet daarna helemaal niks meer en bevriest.

theo technics

Chris ik heb je Nero clean tools gestuurd, verwijder Nero en draai deze tools ;)

Chris de Boden

Dik

Norton Windoctor deed vroeger weleens wonderen. Shared dll's etc
Volgens geruchten bezitter van 278 Revoxen.

Chris de Boden

Heb zelfs systeem herstel gedaan en wonderbovenwel stond de oude installatie er nog op.
Alleen bij het upgraden ging het mis en bovendien is mijn systeem instabiel geworden.

Ik maak morgen de kast open om te kijken of ik geen lekke condensatoren heb, zo niet, dan koop ik een nieuwe harde schijf en installeer ik windows en alles wel opnieuw. Is mijn systeem ook weer iets sneller.

De oude schijf hang ik er bij en ik ruim de oude c partitie netjes op.

Heb hier een nog gesealde doos met windows xp pro sp2 en ik denk dat ik die versie maar eens installeer, hoef ik niet sp2 appart te installeren.

s_k

Chris de Boden

Citaat van: s_k op  9 augustus 2005, 12:58:04
Ik zeg Windows opnieuw installeren.

Dat heb ik ook besloten, maar ik wacht ff tot mijn nieuwe harde schijf is binnengekomen.

Heb vandaag het geld electronisch overgeboekt en ik verwacht binnen enkele dagen(TPG is niet zo snel) wel een leuk post pakketje aan de deur :)

s_k

Dan in de tussentijd even een ander brandproggie :)

Chris de Boden

Citaat van: s_k op 11 augustus 2005, 13:32:17
Dan in de tussentijd even een ander brandproggie :)

Mijn moeder heeft ook pas een nieuwe pc gekocht, dus brand ik daar wel ff, is toch in de buurt :)

BTW worden straks mijn hdd geleverd en kan de renovatie(opruimen en herindelen :)) beginnen.