Philips PTA508 3D-bril

Gestart door Wietze de Boer, 3 mei 2013, 23:19:46

Vorige topic - Volgende topic

Wietze de Boer

Een vriend van me heeft een Philips 32PFL9606 3D-tv. Daar zitten standaard geen 3D-brillen bij (wat ik best waardeloos vind omdat je toch een slordige 900 euro voor zo'n ding betaalt!) dus heeft hij er een PTA508 bril bij gekocht. Volgens de doos, de handleiding en de Philips website zou deze compatible moeten zijn met de 32PFL9606 tv.

Omdat hij nog geen 3D blu-ray speler heeft, heb ik laatst mijn 3D blu-ray speler meegenomen en konden we eindelijk de 3D testen. Na wat prutsen met instellingen liet de tv eindelijk een 3D-beeld zien. De bril aangezet (hij ging vier keer groen knipperen, wat betekent dat hij op dat moment nog minstens 4 uur gebruikt kan worden), maar hij pikte het 3D-signaal van de tv niet op.

Heeft iemand ervaringen met deze bril en misschien tips? Of moet hij maar terug naar de winkel?
Grace and peace,

Wietze
"Maar uw ogen zijn zalig omdat zij zien, en uw oren omdat zij horen." - Mattheus 13:16

Parker700

Moest dat niet met een PTA03 ?
Muziek, daar kikker je van op!

Wietze de Boer

Er staat toch echt dat de PTA508 ook compatible is met de 32PFL9606. Hij zou het dus gewoon moeten doen.
Grace and peace,

Wietze
"Maar uw ogen zijn zalig omdat zij zien, en uw oren omdat zij horen." - Mattheus 13:16

AlmostGod

Citaat van: Wietze de Boer op  4 mei 2013, 09:53:06
Er staat toch echt dat de PTA508 ook compatible is met de 32PFL9606. Hij zou het dus gewoon moeten doen.

Zet eerst de bril aan, en daarna de tv en alle andere apparatuur. Een kennis van me had er ook een en moest eerst de bril worden ingesteld :).

Wietze de Boer

Bedankt voor de tip, dit gaan we eens proberen.
Grace and peace,

Wietze

AlmostGod

Citaat van: Wietze de Boer op  4 mei 2013, 10:19:41

Heeft het gewerkt ?

Wietze de Boer

Citaat van: AlmostGod op 12 mei 2013, 16:48:21
Citaat van: Wietze de Boer op  4 mei 2013, 10:19:41

Heeft het gewerkt ?

Weet ik nog niet, we moeten nog wat afspreken voor een volgende test.  :)
Grace and peace,

Wietze