What makes Bloom's music bloom?

Gestart door Bloom, 28 juli 2013, 16:39:44

Vorige topic - Volgende topic

Bloom

Het zwart onder de klok is een tv, die klok hangt er gewoon boven.
De tv staat in feite in een open haard, die niet voor dat doel gebruikt wordt.

Mensen die dat willen kunnen zeker een luisterafspraak met me maken, jullie zijn meer dan welkom om het zelf te horen en met jullie eigen favoriete muziek. We zullen wel moeten wachten tot de coronaperikelen voorbij zijn en er een vaccin is en iedereen ingeënt.

Knosti de Platenwasser

Citaat van: Bloom op 14 mei 2020, 14:40:52Het zwart onder de klok is een tv, die klok hangt er gewoon boven.
De tv staat in feite in een open haard, die niet voor dat doel gebruikt wordt.

Mensen die dat willen kunnen zeker een luisterafspraak met me maken, jullie zijn meer dan welkom om het zelf te horen en met jullie eigen favoriete muziek. We zullen wel moeten wachten tot de coronaperikelen voorbij zijn en er een vaccin is en iedereen ingeënt.

Nou, count me out on that last one. Jammer... :)
... on an Electrospective Odyssee.

Bloom

Er zijn zes firma's bezig met een vaccin en drie daarvan zijn begonnen aan de derde fase, het testen op mensen. Dus denk ik wel dat er een vaccin zal zijn in het eerste trimester van volgend jaar.
Voorheen denk ik niet dat er veel reizen tussen Nederland en België toegestaan zullen zijn door beide regeringen.

Bloom

1 juni 2020, 19:48:37 #138 Laatste wijziging: 1 juni 2020, 19:51:17 door Bloom
Ik heb drie subwoofers gekocht voor verschillende toepassingen in huis. Zoals jullie weten had ik al een SVS cylindersub in gebruik in mijn woonkamer om mijn elektrostaten zware bassen te geven. De drie subs die ik nu bijgekocht heb zijn deze hieronder en wel voor de genoemde toepassingen:
(<klik!)
Jamo Concert C912, 12 inch (30 cm) frontfiring woofer met poort aan de voorkant: zal de installatie op mijn slaapkamer met momenteel Yamaha NS250E open baffle bookshelfs van wat meer bas voorzien.
(<klik!)
Fenton Skytronic SHFS10B, 10 inch (25 cm) downfiring woofer met poort aan de voorkant: zal bij een stel Ruark MR1 Mk II actieve luidsprekertjes gebruikt worden om die wat meer bas te geven.
(<klik!)
Deze luidsprekers zijn aan een van mijn desktopcomputers aangesloten.
(<klik!)
Numan RetroSub, 10 inch (25 cm) frontfiring woofer met poort aan de onderkant: zal gebruikt worden bij een stel Celestion 3 bookshelfs om die wat meer bas te geven. Deze bookshelfs zijn momenteel op mijn hoofddesktop aangesloten via een Muse M50 klasse D versterkertje.

Bloom

De hogervermelde Jamo Concert C912 subwoofer kon niet geleverd worden en dus heb ik een andere besteld. Het is een Dynavoice Magic MW12 in zwart geworden. Frontfiring 12 inch (30 cm) woofer en poort onderaan die met een meegeleverde plug dichtgestopt kan worden.
(<klik!)