Verschillende lengte speakerkabels links/rechts

Gestart door MarcelO, 13 december 2008, 21:20:52

Vorige topic - Volgende topic

i2Paq

Omdat ik nogal wat lengte heb is er indertijd gekozen voor een ($) kabel met een zg. pool-lane constructie.

Deze kabel heeft als eigenschap dat het audio-signaal, wat van nature gebundeld is, voorrang krijgt op andere signalen cq. spanningen.

Denk hierbij aan signalen van externe bronnen (voedingen of andere elektrische apparaten) of storingen die door de audiobron zelf worden meegestuurd.

Nu, na zo'n 8 jaar in gebruik, moet ik erkennen dat ik toen een goed keus gemaakt heb.

In al die jaren nooit enige vertraging of andere zaken gemerkt in de weergave die terug te leiden zouden zijn op vertraging in het transport door de kabel.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

terug-naar-af

Citaat van: i2Paq op 11 mei 2015, 14:59:51
Omdat ik nogal wat lengte heb is er indertijd gekozen voor een ($) kabel met een zg. pool-lane constructie.

Deze kabel heeft als eigenschap de het audio-signaal, wat van nature gebundeld is, voorrang krijgt op andere signalen cq. spanningen.

Staat gewoon iemand die dat regelt, jij mag eerst en jij moet wachten? Sorry hoor word steeds gekker in de wereld.

richard

Citaat van: i2Paq op 11 mei 2015, 14:59:51
Dat heeft Maij Weggen destijds bedacht, was niet zo'n succes.
Genoeg is beter.