• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

In Memoriam: Sloothaas.

Gestart door ROLMOPS, 1 oktober 2013, 21:11:37

Vorige topic - Volgende topic

jpio

Heftig weer! Gecondoleerd en sterkte.  :-\
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Tirillo

Binnen een week twee keer schrikken. Familie en vrienden veel sterkte toegewenst.
"Searching for a ground with my good eye closed"

BunnY

Nog zo'n k*tbericht... sterkte daar :-\
We'll see about that !!

peterZopfi

Ik Ken de goede man niet,
heb wel eens wat topics van hem voorbij zien komen,
maar toch,....... heel veel sterkte mensen,toch altijd weer moeilijk zo'n bericht.
groet, peter


ps ik heb waarschijnlijk iets gemist,wie zijn we nog meer kwijt????

groovy.

In to each life some rain must fall.

Jerry

Citaat van: Tirillo op  2 oktober 2013, 10:43:27
Binnen een week twee keer schrikken. Familie en vrienden veel sterkte toegewenst.

+1
Electronen zijn voor mij een illusie, dus ook spanning en stroom....

The man who cannot occasionally imagine events and conditions of existence that are contrary to the casual principle as he knows it, will never enrich his science by the addition of a new idea...

mormel

So dan... :(
... sterkte aan familie en vrienden ... 

mumsoft

Zo'n bericht valt rauw op je dak. Ik kende Sloothaas ook niet, behalve van het forum, maar ik geloof dat ik eens een flauw grapje met zijn nickname heb gepost. Voor zover het contact.

Ik wens zijn nabestaanden heeel veel sterkte.
53 is toch geen leeftijd om te sterven? Veel te jong.
Marc
Do re mi fa so la ti do
Lekker hangen op de ...

Celica TA40

Zo, dat is even schrikken...
Heb enkele keren via PB contact met Dirk gehad. In alle opzichten een fijn mens.

Moge hij rusten in vrede; en sterkte aan de nabestaanden.
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

Roots

Vreselijk bericht weer.

Veel sterkte voor familie en vrienden.

Ksie je later Sloothaas.
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SCD-555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

A. Buys

Tsjonge...

Vaarwel, Sloothaas.

Sterkte gewenst aan alle nabestaanden.
|         |        |       |      |     |    |   |    |     |      |       |        |         |

Be tweeter

Heel veel sterkte voor alle familie vrienden en kennissen.
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

tito

Citaat van: ROLMOPS op  1 oktober 2013, 21:11:37Vooral Francisca, familie en zijn vrienden wil ik hierbij heel veel sterkte toewensen met het verlies van Dirk, ons aller Sloothaas.

Me 2.

Wil de Vrede

Wha, Sloothaas overleden?!...
Meende me te herinneren dat ie laatst nog iets optimistisch gepost had, jawel en dit bedoelde ik:

Citaat van: sloothaas op 31 augustus 2013, 17:22:56
Even een klein teken van leven van sloothaas. Zoals Theo al zei heb ik een lang gesprek met hem gehad. De reden van mijn lange wegblijven liggen voornamelijk bij een langdurige ziekte. Voor alle duidelijkheid, mijn hoofd stond stond domweg niet naar audio en muziek. Ik zit nog steeds in een herstelproces en dat kan nog wel even duren. Maar er gloort enig licht, mijn belangstelling voor mijn draaitafeltjes en muziek komt alweer terug en dat is een goed teken. Ik las dat sommige forumleden mij missen en dat ontroert me.............. :'(
Liefs,
Dirk

Echt heel zuur 'm toch te verliezen.. :-\
Veel sterkte voor iedereen...
Huidige opstelling: Vintage
For Nerds:
SuzyWong-JerryQuad 303-Luxman5C50(Pre)-Luxman5G12(EQ)-Philips TvW CD104-Aura Tuner-SanderKT88 Phonopre-Luxman PD-272/Micro-Acoustics 2002/530mp-Micro Seiki DD33/Dynavector Karat RubyMC-KEF107RR-KEF X300A

Alf

3 oktober 2013, 04:47:26 #44 Laatste wijziging: 3 oktober 2013, 04:50:18 door Alf
Hey Dirk, wat maak je me nou kerel?
We zouden elkaar nog eens ontmoeten in Kampen, jullie kwamen altijd naar Kampen via Steenwijk en nu........... :'(

Beste Dirk, bedank dat je er was en dat we veel contact mochten hebben, je was erg spiritueel aangelegd en weet dat jij nu bent waar je ook wilde zijn.
Veel geluk en liefde daar waar je nu bent gast en We Shall Meet Again ;).

Francisca, misschien dat je dit leest en heb jij ook vrede met het feit waar Dirk nu is, veel liefde en kracht gewenst voor jou in deze tijd.

groetjes Leen