• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Marktplaats & Co ... HUMOR ...

Gestart door MTH, 6 september 2005, 10:14:30

Vorige topic - Volgende topic

Nicolas

Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

tifosi

Niet helemaal, 1 pen is er nog, en het gewichtje ook, is er lekker mee omgegaan.

gr tifosi

Nicolas

ja die ene pen dat zou al heel erg zijn, die is neit demonteerbaar.  Dat het gewichtje er nog bijlag zag ik pas achteraf; het draadje is op foto niet te zien maar zit er mogelijk wel bij.  Die 2e stang die is wel demonteerbaar, maar otch slordig om dat ding kwijt te geraken!
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

tifosi

Dus al je ontwetend bent, koop je andermans ellende, probeer het maar eens te herstellen.

gr tifosi

Nicolas

Gesteld dat het draadje er nog bij zit, dan is er misschien nog iets te verzinnen voor die 2e stang (omdat die qua geometrie niet echt van belang is).  Maar om zoiets mooi te maken, dat lukt nauwelijks.  Dan moet je zelf al een onderdelenThorens hebben staan...en dan nog eentje met een erg gelijkaardige arm.  Niet leuk inderdaad om dit dan te kopen.  Er zijn al zo veel verborgen gebreken mogelijk, dat je dit er niet ook nog bij moet hebben.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

tifosi

Bij een draaitafel is alles belangrijk, alles is op de mm of nog minder precies, ik weet niet wat het effect is als je zelf iets gaat verzinnen, maar een andere arm  zou hier wel welkom zijn, dus op zeok naar een donor.

Ik zelf denk niet dat het goed gaat komen als je zelf iets gaat maken, als het 1 1 mm veranderd, veranderen de andere instelling ook, oh my god gewoon lekker laten staan of voor 10 euro voor onderdelen.

gr tifosi

Nicolas

15 september 2005, 21:39:30 #36 Laatste wijziging: 15 september 2005, 21:43:35 door Nicolas
Op de mm is bij dat stangetje niet van toepassing denk ik, maar het moet het dradje wel wat haaks laten aangrijpen op de eerste stang.  Nuja haaks, dat kan niet want die hoek verandert behoorlijk over het verloop van de plaat.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Nicolas



En wat ligt er op? Wat ligt er op??  ;D ;D ;D ;D
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Satch


Nicolas

En nog meer TD166 humor:



Laat me raden, iemand had een kapotte/incomplete TD166 en wilt er zo meer geld van maken?  ;D ;D
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Nicolas

Over een sony versterker:

CitaatVoor de kenners :
V-fet's vervangen door MOSFET'S
Toestel in originele staat !

Nu kan ik me geen kenner noemen, maar ik had begrepen dat het juist die VFets waren die de toestellen zo bijzonder maakten, dus hoe kan er dan nog van originele staat gesproken worden ???
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

SisterOfMercy

Oh ja, verdorie.. die lui die overal bij moeten zetten 'de kenners weten waar ik het over heb'.. ok, soms is het wel gewoon waar, maar het wordt echt te vaak gebruikt :(

"de kenners weten dat ik een vieze stinkende oplichter ben  ;D" zou er in veel gevallen moeten staan.
Denon PRA-S10 preamp, Denon POA-S10 2x monaural poweramp
Denon DVD-A11, AVM DAC3 Pro D/A converter
Ariel Mk6 speakers
Terminator Tonearm, Wilson Benesch the Ply, Scheu Premier mk2

Celica TA40

Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

hj nijland

Citaat van: Nicolas op 14 november 2005, 10:45:53
Over een sony versterker:

CitaatVoor de kenners :
V-fet's vervangen door MOSFET'S
Toestel in originele staat !

Nu kan ik me geen kenner noemen, maar ik had begrepen dat het juist die VFets waren die de toestellen zo bijzonder maakten, dus hoe kan er dan nog van originele staat gesproken worden ???

Klopt, zonder die V-Fets is het gewoon 'n klasse-D bak met 'n geschakelde voeding. Tegenwoordig proppen ze dat ontwerp in 'n chip van 4 bij 4 ofzo  ;D
Een vleermuis hoort tot 150khz, Batman niet.

suffeteun

Had verleden week een mazzeltje op MP.Werden M&B boxen aangeboden.Bleken MB Quarts te zijn.Mailtje gestuurd wat zijn uiterste prijs was,en opgehaald voor 60eurie ;D Had geen flauw benul wat ie verkocht.mvg.suffeteun