• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Marktplaats & Co ... HUMOR ...

Gestart door MTH, 6 september 2005, 10:14:30

Vorige topic - Volgende topic

Sytse Fliege

Ze zijn er nog, de gestoorde gekken!

Ach, kikker toch op!

Celica TA40

De 9 2x geraakt bij het intypen van de prijs?
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

Sytse Fliege

Dat dacht ik ook een keer, bij een Technics SA-8500X. Vriendelijk een mailtje gestuurd, kreeg ik me toch een razende reactie terug! Dat doen we niet meer.

Maar, deze wordt nog mooier, dit zag ik nu net ook nog;



Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

En dan deze tekst; Sollte eigentlich alles funktionieren

Ach, kikker toch op!

Nicolas

Niks zegt "volledig getest en alles werkt" als een ontbrekende hoofdzekering.

Zo heb ik bij deze vrolijke handelaar een "perfect werkend" spel gekocht waar een handgeschreven stickertje "ne demarre pas" op hing. En het stickertje had gelijk, spel is morsdood. De handelaar blijkbaar ook, want een verkoop kon hij in 3 minuten regelen maar mijn klacht dat dit spel dood is en 2 andere verkeerd geleverd zijn krijgt hij in geen maanden voor elkaar.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Sytse Fliege

Misschien een keer retourneren?

Met een baksteen erbij, gewoon, als vriendelijke geste?

En dan bijvoorbeeld door de winkelruit of het voorraam retourneren.

Met dan een briefje er op: Werkte niet zoals bedoeld, maar toch lol van gehad.



Ach, kikker toch op!

Tullyo

Citaat van: Sytse Fliege op 14 juni 2021, 19:27:52Ze zijn er nog, de gestoorde gekken!



Als ze bij Ebay nou eens geld gaan rekenen bij de verkoper als zijn product niet wordt verkocht a.g.v. een "hollywood" prijs is dat heel snel over. Voor mij was het denk ik een jaar of 10 geleden dat ik iets op Ebay heb gekocht voor een normale prijs.

gslikker

Er staat een catawiki advertentie voor een versterker op mp: weer een sterk staaltje google translate denk ik.


Pioneer model SA-500 (1969 - 1972) 44 watt Solid State Geïntegreerde Versterker‎

Dit is een efficiënte middellangeafstandsvoorversterker gebouwd volgens zeer hoge specificaties voor deze grootte van het apparaat. Het heeft een set bedieningselementen, in- en uitgangen voor een veelzijdige werking van luidsprekers en bandrecorders.


Tja, je zal er maar naar op zoek zijn, zo'n versterker voor de middellange afstand...

Regenpak

Kan 'm niet vinden, noch op Catawacky noch op MP. Heb je een link?

Tjerk
It's been Monday all week long!

Tom!

Wat is een middellange afstand eigenlijk, 250 meter? 500 meter? Wat is daarvan de rondetijd?
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

minplus

Simpel.
Dat is hoever het geluid draagt op 80 dB aldaar. In dit geval tussen de 800 (kleine) en 1500 (grote) meter.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

gslikker

Citaat van: Regenpak op  2 juli 2021, 10:44:34Kan 'm niet vinden, noch op Catawacky noch op MP. Heb je een link?

Tjerk
op catadinges was hij al weg op MP stond hij nog. geen idee hoe dat werkt.

Regenpak

Dan is-ie op MP intussen ook weg. Google vond nog één oude verwijzing maar die was er dus al niet meer. Was wel nieuwsgierig geweest naar de originele tekst (Engels? Frans? Duits?). Catawacky is in meer landen actief en meestal zoek ik op de internationale (Engelse) dotcom versie. Zo erg als jouw voorbeeld was ik nog niet tegengekomen...

Tjerk
It's been Monday all week long!

Hoodman


minplus

Je grijns verstart helemaal als je de prijs ziet. ;D
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right