• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

R.I.P.

Gestart door Bloom, 2 februari 2014, 20:23:52

Vorige topic - Volgende topic

Bloom

Philip Seymour Hoffman
1967 - 2014
en dus 46 jaar oud. De doodsoorzaak is nog niet bekend, hij werd dood aangetroffen in zijn appartement.

baardmannetje

Geen hond

Als de vermeldde doodsoorzaak de juiste is heb ik er geen medelijden mee ,hij zal zijn reden wel gehad hebben .
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

theo technics

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Tdo

Zou 't ook niet weten..  ???
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

m44

echt een briljant acteur....zonde
If someone claims to have free will, ask them, "free from precisely what?"

theo technics

Ik geloof dat wij oud worden Thedo. ;D ;D ;D ;)
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Tdo

Citaat van: theo technics op  2 februari 2014, 20:34:44

Yep, jij wordt idd een dagje ouder.. Ik kijk gewoon niet zoveel films..  :angel:   ;D
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

m44

Citaat van: Tdo op  2 februari 2014, 20:38:05
Citaat van: theo technics op  2 februari 2014, 20:34:44

Yep, jij wordt idd een dagje ouder.. Ik kijk gewoon niet zoveel films..  :angel:   ;D

nou...het is een acteur die meestal niet zo opvalt. op een paar hoofdrollen na.

ik zou youtube eens checken, hij is...was  echt erg goed

Wil de Vrede

Ja! Heel jammer, de enige acteur behalve Jack Nicholson en robert de niro en robin williams die echt goed is, was....
Speelt vaak mooie karakterrollen en losers, een beetje als Steve Buscemi in Trees Lounge een loser kon spelen, brilliant!
Na mijn schoonmoeder afgelopen donderdag en Lou Reed het ergste verlies van bekenden de laatste tijd.... :'(
Huidige opstelling: Vintage
For Nerds:
SuzyWong-JerryQuad 303-Luxman5C50(Pre)-Luxman5G12(EQ)-Philips TvW CD104-Aura Tuner-SanderKT88 Phonopre-Luxman PD-272/Micro-Acoustics 2002/530mp-Micro Seiki DD33/Dynavector Karat RubyMC-KEF107RR-KEF X300A

minplus

Voor mij ook behalve de naam een onbekende. Zal eens op hem letten, maar heb de films uit de link ook niet gezien ondanks of dankzij mijn jaren. :-\
Al ben ik natuurlijk wel een jeugdige jongeman.
Extra triest voor zijn zoon als het door een overdose zou komen.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

m44

Citaat van: Rigormortis op  2 februari 2014, 20:47:45
Ja! Heel jammer, de enige acteur behalve Jack Nicholson en robert de niro en robin williams die echt goed is, was....
Speelt vaak mooie karakterrollen en losers, een beetje als Steve Buscemi in Trees Lounge een loser kon spelen, brilliant!
Na mijn schoonmoeder afgelopen donderdag en Lou Reed het ergste verlies van bekenden de laatste tijd.... :'(

gecondoleerd kerel  :(

Geen hond

Citaat van: m44 op  2 februari 2014, 21:20:15
Citaat van: Rigormortis op  2 februari 2014, 20:47:45

gecondoleerd kerel  :(
x2 :(
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

morph

Een heel goede acteur. Vooral omdat hij perfect in een rol kon opgaan zodat je niet naar de bekende filmster keek, maar naar een personage in (dienst van) een verhaal.
Een uitzondering met al die Cruise, Nicholson, Hopkins, de Niro, Pacino etc. om wie nogal eens een film gekleid werd en wordt in plaats van dat zij zich proberen aan te passen aan hun aan het verhaal ondergeschikte rol.

Buiten zijn acteerprestaties ging het blijkbaar iets minder goed met 'm. Maar het heeft er alle schijn van dat hij dat probleem nu zelf heeft opgelost, als de berichtgevingen kloppen.

Bloom

2 februari 2014, 22:01:40 #14 Laatste wijziging: 2 februari 2014, 22:03:58 door Bloom
Citaat van: Niemand op  2 februari 2014, 20:29:08
Als de vermeldde doodsoorzaak de juiste is heb ik er geen medelijden mee ,hij zal zijn reden wel gehad hebben .
Tot de officiële doodsoorzaak bekend is, is wat in het kranteartikel staat een gerucht en niets meer. Mocht het waar zijn, is het gewoon doodjammer en zonde.

Ik heb hem leren kennen in "Doubt", waarin hij een priester speelde die beticht werd van pederasme.