• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

R.I.P.

Gestart door Bloom, 2 februari 2014, 20:23:52

Vorige topic - Volgende topic

Satch

13 augustus 2014, 21:52:38 #30 Laatste wijziging: 13 augustus 2014, 22:55:48 door Satch
Lauren Bacall (echte naam: Betty Joan Perske), 16 september 1924 - 12 augustus 2014. Overleden aan een herseninfarct op 89-jarige leeftijd. Hier met haar man en mijn held, Humphrey Bogart.

groovy.

Prachtige vrouw en een goed actrice.
Ik mocht haar graag zien.

In to each life some rain must fall.

Bloom

Richard Attenborough is op 90 jarige leeftijd gestorven (1923-2014)...

Bloom

Actrice Caroll Ann Susi is op de leeftijd van 62 jaar na een korte strijd met kanker overleden.

Nooit gezien of nooit gehoord? Dat kan best. Ze was bij ons namelijk het meest bekend als een stem. Namelijk mevrouw Wolowitz bij de "Big Bang Theory". De moeder van Howard kreeg je nooit te zien, maar daarvoor wel te horen: en dat was vaak heel grappig.

Bloom

Leonoard Nimoy, de man die mr. Spock in Star Trek televisieseries en bioscoopfilms speelde, is op 83-jarige leeftijd overleden. Bron: http://www.nytimes.com/2015/02/27/arts/television/leonard-nimoy-spock-of-star-trek-dies-at-83.html?_r=0

KT88

"Live long and prosper...."

RIP, Leonard.
- Audiodidact -

theo technics

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

.....

Go, gaat nu wel heel hard met mijn helden. :-\ :-\ :-\

B. Gehakt

Patrick Mcnee (John Steed) van de Wrekers. Hij is 93 geworden.
Deskundige

minplus

Een mooie leeftijd.
RIP.
Genoten van de serie, vooral de periode met Emma Peel (Diana Rigg).
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

tito

minplus

minplus

René Artois (Gorden Kaye)...
'Allo 'allo!
R.I.P.

morph

Eén van de grootste acteurs van zijn generatie, John Hurt.
Speelde vele film- en tv-serierollen.
Overzichtje, met bijvoorbeeld The Hit.
Hij speelde zonder dat je telkens John Hurt zag in een ander kostuumpje, zoals bijvoorbeeld altijd bij De Niro en Nicholson het geval is, maar elke keer opnieuw perfect passend in de beoogde en vaak ondergeschikte rol in het geheel.
Dan ben je, volgens mij, een goed acteur.

B. Gehakt

Ook de BBC serie Merlin zal het moeten doen zonder de stem van de Laatste Grote Draak.
Snik ...
Deskundige