• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

ac ryan play on HD

Gestart door fietspomp, 6 maart 2014, 19:29:38

Vorige topic - Volgende topic

fietspomp

hallo

ik snap het ff niet meer,ik heb een nieuwe panasonic 3 d tv gekocht,en ik heb nog een (in dit spul zeggen we al gauw oud)mediaspeler de ac ryan play on HD.ik heb daar een annimatie 3 d film opgezet ,en tot mijn verbazing heb ik mooi 3d ??? terwijl ik dacht,dat je daar een aparte speler voor moet aanschaffen.diepte en sterren komen de tv uit (speeld zig af in de ruimte)
de film bestaan uit 2 de zelde helfden,als ik dan op 3d druk op de afstandbediening wordt weer 1 beeld,en dan de actiefe bril op en wolla 3d.wat doe ik niet goed ??
































Be tweeter

Ben ik de enige die je vraag niet snapt.

Het leest als: Ik stap in mijn auto, doe de gordel om, start de motor, spiegel en kijk goed en rij weg....Wat doe ik fout?
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

fietspomp

je heb gelijk,wat ik bedoel,als ik zie dat je een 3d mediaspeler moet hebben en een 1.4 hdm kabel,om 3d te krijgen .en ik speel het af met 1.3 en geen 3d mediaspeler.wordt je dan belazerd.ik heb meschien het antwoord al zelf gegeven.en toch zie ik meschien iets over het hoofd ,dat wil ik graag weten .

Be tweeter

Aha, hier staat wat uitleg over de verschillende 3D formats.
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)