• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Joske's grote tegenvaller,..

Gestart door Joske, 13 juli 2014, 11:18:53

Vorige topic - Volgende topic

Duck-Twacy

14 juli 2014, 10:12:23 #45 Laatste wijziging: 14 juli 2014, 10:40:10 door Duck-Twacy
Sterkte Joske, blijf vooral ook genieten van familie, vrienden, husdieren en muziek (en alles waar je van houdt)

Te veel mensen in mn omgeving moeten tegenwoordig aan de chemo. 1 is al te veel natuurlijk.


Buell

Wat een vervelend bericht weer, bah.

Heel veel sterkte en kracht voor jou Joske en je dierbaren.

Fred
Als iedereen de eerste viool wil spelen, krijg je nooit een orkest bij elkaar.
Line Magnetic LM219ia | Audio GD R7 dac| Magna Hifi_Mano Ultra MKIII streamer | TvW Erres(Philips) CD104 | PrimaLuna 8 cdspeler | Sonus Faber Guarneri memento| Sonore harmonizers| Audio tegels | Audio lamp | stroom  M-Way

B. Gehakt

Da's niet best Jos. Sterkte daar!
Deskundige

jopie

veel sterkte en natuurlijk geluk gewenst. :angel:

Roots

Vreselijk bericht weer...Hou je taai jongen.
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SCD-555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

kwabbernoot

Je gaat er zo op het oog (forum) nog wel relaxed mee om. Ik hoop dat je die spirit vast weet te houden en dat het allemaal weer goed komt.
Sterkte en beterschap in ieder geval aan jou en je familie de komende tijd.

Groeten...

Joske

Citaat van: kwabbernoot op 14 juli 2014, 19:42:28
Je gaat er zo op het oog (forum) nog wel relaxed mee om. Ik hoop dat je die spirit vast weet te houden en dat het allemaal weer goed komt.
Sterkte en beterschap in ieder geval aan jou en je familie de komende tijd.

Groeten...
ddat heeft voor een deel te maken met mijn opvoeding, en voor een deel met mijn beroep, bij mij is een glas altijd halfvol, en niet half leeg, in mijn beroep, was ik dagelijks bezig met het afwegen en berekenen van kansen en risicos, n het zoeken naar oplossingen,  ik ben dus nogal optimistisch van aard en ook nuchter en een realist,............het gaat me wel lukken om het fatale moment zo ver mogelijk uit te stellen,,,,

gr Jos
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

groovy.

In to each life some rain must fall.

Wil de Vrede

Hoi Jos, ik lees dit bericht nu pas en wist ook niet van je alvleesklier...
Woorden schieten me altijd te kort, maar ik hoop dat je de moed erin houd en zo lang mogelijk bij je geliefden mag blijven.
Ik probeer je bericht over je toestanden te lezen alsof ik het zelf heb geschreven en dan besef je pas dat echt iedereen dit kan meemaken, het is een kwestie van geluk of tijd...

Veel sterkte en hou je haaks, man!

Rigo
Huidige opstelling: Vintage
For Nerds:
SuzyWong-JerryQuad 303-Luxman5C50(Pre)-Luxman5G12(EQ)-Philips TvW CD104-Aura Tuner-SanderKT88 Phonopre-Luxman PD-272/Micro-Acoustics 2002/530mp-Micro Seiki DD33/Dynavector Karat RubyMC-KEF107RR-KEF X300A

IMF prof mon MK III

Zo hé Jos, dat is schrikken! Ben er wel even stil van. Ik wil jouw en jou naasten heel veel sterkte toewensen.

een meelevende groet van deze kant

Mark
QUAD 'the closest approach to the original sound'

erik62

Dag Jos,

Veel sterkte toegewenst en ga er voor!!

Mgr.

Erik

_

Jos, wat een naar nieuws.

Veel sterkte gewenst.

Marten

Joske

mannen,
de koorts va het virus wil niet echt zlakken, ene keer 37, en 38,.dan weet ineens 40,
morgen moet ik de punctie laten doen, ik wil dat niet weer uitstellen, dus ik zal me morgenochtend eens goed volduwen met doxy, en paracetamol en diclofenac wat kan ee mens beroerd zijn zijn van koorts

morgen als ik me goed voel weer een update

gr Jos
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

theo technics

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

groovy.

In to each life some rain must fall.