• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Joske's grote tegenvaller,..

Gestart door Joske, 13 juli 2014, 11:18:53

Vorige topic - Volgende topic

baardmannetje


Niemand

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

KT88

Us Joske krijgen ze er niet  onder hoor!  8)

Een drain in de nier is wel een pijnlijke zaak (was het althans wel bij meiske) maar is gelukkig tijdelijk.
Ligt er ook aan hoe ze hem hebben angelegd.
- Audiodidact -

chansig

Goed hoor Joske....succes en sterke.

Gr Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

jopie


Joske

mensen deze wilde ik julllie niet onthouden,...

In mijn nachtkastje in het ziekenhuis,...een soort van kastje met radio en zo, oranje en gele toetsen, waar doe me dat toch aan denken !! hahahah

Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

Boer Bruut

Ik had ook zoiets in het ziekenhuis, ook met een oranje knop.
Nou, ik wilde wat water bestellen dus drukken maar. (kon mijn brilletje niet zo gauw vinden)

Ineens een hoop drukte op de gang , komen er van twee kanten dokters en verpleegsters aangerend
met een bezweet gezicht.

Oh, zeker op het verkeerde knopje gedrukt ?!  ;D
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

KT88

Citaat van: Joske op 29 juli 2014, 11:35:38
mensen deze wilde ik julllie niet onthouden,...

In mijn nachtkastje in het ziekenhuis,...een soort van kastje met radio en zo, oranje en gele toetsen, waar doe me dat toch aan denken !! hahahah



Ook ongeveer net zou oud als die Engelse wanproducten.  ;D
- Audiodidact -

groovy.

In to each life some rain must fall.

Joske

mannen, even korte update,.
ben weer terug in het ziekenhuis, koorts kwam weer opzetten, weer van alles onderzocht,enz enz. lig nu met een zware infuus antibiotica, en dat gaat wel met sprongen vooruit, !
denk wel morgen weer naar huis, wil me rustig voorbereiden op de uitslag van de punctie as dinsdag, dat wordt natuurlijk weer slikken,, woensdag weet ik dus meer over de verdere plannen, en wat we gaan doen, voel me wel goed verder nu, enige minpunt is dat de morfinee verstopping veroorzaakt, en niet zo,n beetje,....
daar dus weer een drankje voor,....


maar ach,.....


tot woensdag maar weer

gr Jos
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

groovy.

Wat een toestand.
Sterkte en beterschap Jos.
In to each life some rain must fall.

Satch


minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

KT88

Ow menneke, sterkte maar weer!  :-*
- Audiodidact -

geerd

extra voor die het missen ,,,,  .....  ???? !!!!
zelf plaatsen waar nodig bvd of b,v,d