• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Joske's grote tegenvaller,..

Gestart door Joske, 13 juli 2014, 11:18:53

Vorige topic - Volgende topic

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

audioot


audioot

voila Joske
nr 7 zit er in met nog een zakje bloed als toegift erbij
nog drie te gaan
mvg
audioot

Joske

Citaat van: audioot op 22 augustus 2014, 14:46:52
voila Joske
nr 7 zit er in met nog een zakje bloed als toegift erbij
nog drie te gaan
mvg
audioot
wow, ja de witte leuko's ja kost bloed,...gaat bij mij ook komen na de 4de keer
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

graafie

Gadver, daar wordt je niet vrolijk van. Sterkte jongens. Kop d'r veur.  ;)

Joske

Laatste nieuws

gisteren bij de oncoloog geweest,

nog te zwak om de 2de kuur te ondergaan, is nu uitgesteld tot 18 sept. dan ook met een reductie tot 75%.

blijkt het volgende aan de hand te zijn;
vanwege het grote aantal tabletten bij het ontbijt, (14), is besloten om ipv de morfine tabletten, morfine pleisters te gaan plakken, dat ging wel aardig, tot ik na 2 dagen bij een hapje eten, een geweldige aanval van maagpijn kreeg met uitstraling naar de borstkas, zoiets als een hartaanval , maar dan  milder. Maar het was evengoed niet te hebben,..

wij redeneren en nadenken enz, mijn chirurg geraadpleegd, wat blijkt, tijdens de verwijdering van mijn pancreas in 2011, is dus ook de galblaas verwijderd, daardoor is de galleiding van de Lever direct aan de dunne darm gehecht, dat is altijd goed gegaan, door dat deze echter wat korter bij de maag zat, had ik wel vaker lat van refluxen, (terugstromen van gal in de maag), daar kreeg ik dan een drankje voor, so far so good,

de morfine pleister, geeft via de huid morfine af aan de lever, die daar gestapeld (gebufferd), wordt, en van daaruit gereguleerd wordt afgegeven aan het bloed.

wanneer ik nu ga eten, begint de lever ook te werken, echter omdat ik last heb van die refluxen, komt er soms ineens pure morfine in de maag, en dat veroorzaakt dan die pijn, dus na 3 dagen alleen maar water en weer 3 kg minder, de pleisters eraf getrokken en weer de tabletten gaan nemen,

nu na 2 dagen volledig gewoon kunnen eten, begint er weer wat schot in de zaak te komen, minder moe en beter slapen, laten we hopen dat ik nu in de komende 14 dagen weer wat op krachten kom, zodat we de strijd met de chemo weer kunnen oppakken,...hehe oeoeoeoeoffff

ik houd jullie op dehoogte,...


en jij audioot?


gr Joske





Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

Benco



Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

theo technics

Pffffttt, wat een tegenslag wederom! Zet hem op Jos! :-* :-*
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

groovy.

Bah wat vervelend het zit je niet mee.
Veel sterkte en beterschap Jos.
In to each life some rain must fall.

mumsoft

Wow wat een toestand. Heel, heel veel sterkte, zodat je de chemo goed kunt verdragen.
Marc
Do re mi fa so la ti do
Lekker hangen op de ...

geerd

extra voor die het missen ,,,,  .....  ???? !!!!
zelf plaatsen waar nodig bvd of b,v,d

Tdo

 Jeetje Jos.. Heel veel sterkte daar!
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

Niemand

Citaat van: theo technics op  3 september 2014, 16:08:11
Pffffttt, wat een tegenslag wederom! Zet hem op Jos! :-* :-*
Jos hier sluit ik me bij aan  ;)
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Rubble

Sterkte Joske. Niet alleen al het goeie komt in drieën. Pffff . . .
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

tubejack

Hoi Jos, Ik denk af en toe wel eens aan je. Fijn dat je ons zo op de hoogte houd.
Komende dagen is het i.i.g. mooi weer ik hoop dat je daar van kan genieten en sterker kan worden door b.v. stukje fietsen of wandelen.
(weet niet of je door je medicatie last van de zon hebt, hoop het niet.)
Gun je alle geluk van de wereld, zet hem op!  :-*