• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Joske's grote tegenvaller,..

Gestart door Joske, 13 juli 2014, 11:18:53

Vorige topic - Volgende topic

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Rubble

"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Joske

Ziezo, mannen,
kuur nummer 2 zit erin, donderdag hele dag, blijven overnachten weer ter controle, alles prima verlopen, om 5 uur wakker, kopje thee met een stukje kaas, daarna tas klaarmaken om na het ontbijt weer naar huis te gaan.

Echter, na 5 min begint de kaas op te spelen, daar was tie weer, hevige aanval weer van maag / slokdarm, pijn,
dan de pillen en drankjesprocedure maar weer starten, dan zou het na een half uurtje wel weer zakken, dat gebeurde dus niet, na tot 8 uur pijn en kermen, uiteindelijk een morifine injectie weten los te weken bij de verpleging, daarna ging het beter, wel tot 12 uur slap en pijn in armen en benen, het gaat nu weer goed, het is nu bedtijd en Joske is weer helemaal fit.

zo gaan we dus maar het weekend in, en kijken hoe het gaat, ik verwacht geen al te grote problemen, maar dat is natuurlijk niet te voorspellen, voor de zekerheid dus maar even goed rust nemen en alle deuren dicht haha

volgende week nummer 3 en dan een week rust. ik was inmiddels wel zover aangesterkt, dat ik denk, (hoop),
dat  de volgende sesssies wel goed zullen vallen, als ik maar kan blijven eten, en niet te vaak zo'n pijnaanval krijg.

ik blijf jullie op de hoogte houden,..

gr Joske
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

Boer Bruut

Als je , na het eten van een blokje kaas, al 12 uur ellende hebt in het ziekenhuis, en vervolgens naar huis mag,
wat eet je dan thuis Joske ?
Zucht...het valt niet mee allemaal ! :-\
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Joske

Citaat van: de bruut op 20 september 2014, 00:45:50
Als je , na het eten van een blokje kaas, al 12 uur ellende hebt in het ziekenhuis, en vervolgens naar huis mag,
wat eet je dan thuis Joske ?
Zucht...het valt niet mee allemaal ! :-\

het tijdstip is verkeerd, (04.00 uur), gegeten zonder van te voren een beschermingstabletje te hebben genomen, ipv water of thee, tomatensap uit de koelkast erbij, gekromd in bed opgegeten, dus stom gewoon,

thuis eet ik eerst mijn pilletjes, slappe lauwe thee, en kaas op witbrood, direct na het eten, een drankje dat een soort film legt in de slokdarm en maag, en da de dagelijksse onderhoudsdosering morfine, eten rechtop aan de tafel etc etc,.......tja 't is wat,

ben nu net op, heb dus verstandig ontbeten, en nu gaat het goed,..

gr Joske
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

Satch


Be tweeter

Sterkte voor het komende weekeinde in elk geval.
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Joske

Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

groovy.

Sterkte Jos.
Ondanks alles blijf je toch positief en dat lijkt mij goed ;)
In to each life some rain must fall.

audioot


mumsoft

Met een beetje geluk valt er soms ook wat mee, hè.
Hoop ik nu maar.
Marc
Do re mi fa so la ti do
Lekker hangen op de ...

Joske

3de kuur


Hallo, allemaal,
Afgelopen donderdag heb ik de 3de chemokuur ondergaan, komende donderdag heb ik een week rust, daarna op donderdag de 4de van 6.
De kuur op zich is weer goed gegaan, de dag erna nog geen effecten, vandaag, zaterdag, dus weer erg moe en slap, waar ik ga en sta of lig, val ik in slaap, de pijn aan de tumor is wat feller, maar dat vangen we op met een aangepaste dosis, morfine, bij geen of weinig pijn, is er ook minder moeheid en kan ik algemeen wat beter uit de voeten met lopen en eten en drinken. Tot zover dus naar omstandigheden allemaal nog redelijk positief, de verhoogde pijn in de tumor, betekent volgens de artsen, dat de chemo op die plek ook zijn werk doet, we wachten weer af, en zullen zien hoe eea aan het einde van deze eerste cyclus heeft uitgepakt.
Het gewicht neemt ook langzaam weer toe, dus dat is al weer meegenomen en draagt bij aan de algehele conditieverbetering

Ik houd jullie verder op de hoogte


Groet Jos
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

groovy.

Klinkt positief Jos.
Lijkt de goede kant op te gaan :)
Hou je haaks.
In to each life some rain must fall.

audioot

goed bezig Joske en doorzetten he
mvg
audioot
p