• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Joske's grote tegenvaller,..

Gestart door Joske, 13 juli 2014, 11:18:53

Vorige topic - Volgende topic

a.b.

Bah akelig nieuws.. Veel sterkte..

Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

minplus

Kloten, Jos.
Neem je rust.
Hopelijk kan je afweer de zaak aanpakken.
Sterkte en succes.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

p4gan

- Klaré Buizen RIAA voor & monoblock eindversterkers
- Klaré scan-speak 2 weg + sub 
- Kuzma Stabi S+Stogi S@Denon DL-103 - TD124mk2+Rega RB300 upgraded - Lenco L70
- Pioneer PD-D6mk2 SACD

baardmannetje


Wil de Vrede

Bah Jos, laat de 303 maar eens lekker knallen en probeer je hoofd eens even leeg te maken, dan is er weer plaats voor meer positieve gedachtes...
Hou vol.Sterkte!
Huidige opstelling: Vintage
For Nerds:
SuzyWong-JerryQuad 303-Luxman5C50(Pre)-Luxman5G12(EQ)-Philips TvW CD104-Aura Tuner-SanderKT88 Phonopre-Luxman PD-272/Micro-Acoustics 2002/530mp-Micro Seiki DD33/Dynavector Karat RubyMC-KEF107RR-KEF X300A

mumsoft

Geef de moed niet op Jos! En pluk de dag. Niet tobben s.v.p.
Marc
Do re mi fa so la ti do
Lekker hangen op de ...

thalys

ik sluit me helemaal aan bij alle voorgaande goede wensen en medeleven.
JVC QL-A75 DT + Audio Technica AT-3200 MC.
Denon DCD720AE.
Sony TC-K515S
DENON PRA 1200 &  Kenwood Basic C1, M1a & Yamaha MX-50
Klipsch PR-160M & 14M Reference
AKG K550

Not Tubeless


jopie

al het goede richting  die kant op. :angel: :angel:

Helmuth

Hallo Jos,

Ik lees hier je verhaal van de scan dat is ernstig schrikken, ik weet niet met welke woorden ik je kan opbeuren houd de moed er in en sterkte gewenst van mijn kant.
Met vriendelijke groet, Helmuth              Goed geluid is héééél belangrijk.
PSE KT66, UCD180, Wega VFET, Thorens TD124,Sony DVP 930ov QS, Technics SL1700, Philips Bi-Ampli,Greatz PROFI 306

m44

heel veel sterkte voor jou en diegene die jou liefhebben Jos.

probeer vooral te doen waar je van geniet
If someone claims to have free will, ask them, "free from precisely what?"

Heintje

Is er iets waar we je een plezier mee kunnen doen?
Bezoekje?
Muziek?
Nog een apparatuurwens?
Of wil je voorlopig gewoon rust?

Sterkte en beterschap toegewenst, neem het er even van voor zover dat lukt en kom in elk geval bij van de kuur-dip!

tim89


Joske

25 oktober 2014, 08:19:45 #403 Laatste wijziging: 25 oktober 2014, 08:23:07 door Joske
Citaat van: Heintje op 24 oktober 2014, 23:03:27
Is er iets waar we je een plezier mee kunnen doen?
Bezoekje?
Muziek?
Nog een apparatuurwens?
Of wil je voorlopig gewoon rust?

Sterkte en beterschap toegewenst, neem het er even van voor zover dat lukt en kom in elk geval bij van de kuur-dip!
apparatuurwens? Haha,  een paar hele dikke Ushers!! Nee gekheid, idd rust, op krachten komen en dat smerige kuur vergif uit mijn lichaam!!
Maar evengoed, dankje Hein,..


Edit, alle anderen ook veel dank voor jullie wensen en medeleven natuurlijk! Ben al tijdje op, had vannacht beetje paniekaanval, ben wat emotioneel nu,..
Tot later
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

Rubble

Ik kan me voorstellen dat het af en toe allemaal even te veel wordt. De onzekerheid, wat staat je nog te wachten, wat betekent de uitslag die je gehad hebt nou precies, het wachten op van alles en nog wat etc.

Mijn vader heeft 3 keer kanker gehad en moeders 2 keer. In november mogen ze allebei weer op controle en dan is het weer billen knijpen. Wat voor mij erg goed werkt is het denken in stappen. Eerste stap is dat er kanker geconstateerd wordt. Dan de behandel stap (die ook weer uit steeds verder gaande stapjes bestaat) maar zolang je nog in die stap zit is er hoop op genezing.

Het is ook wel een gewenningsproces. De eerste keer dat je hoort dat een naaste kanker heeft is heel heftig. Nu houden we er al rekening mee en weet je dat er heel erg veel mogelijk is en er bij voorbaat nog niks verloren is.

Hou je haaks Jos, zolang ze je nog behandelen is er altijd hoop.  ;)
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield