• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Joske's grote tegenvaller,..

Gestart door Joske, 13 juli 2014, 11:18:53

Vorige topic - Volgende topic

Tdo

Citaat van: Hocus Pocus op 29 november 2014, 11:47:44
Heel veel moed en kracht gewenst Jos, want het is gewoon klote  :(

:-*

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten! Al het goede wens ik je!  ^-^
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

KT88

Take care m'n Joske!

Geniet van de momenten dat je je redelijk goed voelt, samen met Christel.

En let op de vlindertjes, er is er altijd eentje in de buurt ......
- Audiodidact -

Benco

Citaat van: Tdo op 29 november 2014, 12:16:22
Citaat van: Hocus Pocus op 29 november 2014, 11:47:44
Heel veel moed en kracht gewenst Jos, want het is gewoon klote  :(

:-*

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten! Al het goede wens ik je!  ^-^

X2


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

jpio

Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Joske

Citaat van: KT88 op 29 november 2014, 12:18:00
Take care m'n Joske!

Geniet van de momenten dat je je redelijk goed voelt, samen met Christel.

En let op de vlindertjes, er is er altijd eentje in de buurt ......
er staat hier een mooie vlinder op de kast bij de set,... ;) ;)
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

Joske

Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

Joske

Hallo Allemaal,
even een kleine update,..

Op zich gaat het met de tumor en het herstel van de laatste kuur wel redelijk goed.
Wat er nu roet in het eten gooit, is dat ik veel last heb van vocht in een arm, beide benen, en een deel van de onderbuik, dat wil, vochttabletten en zwachtelen ten spijt, niet verdwijnen. Hierdoor wordt ik vaker kort van adem, en dat is een heel vervelend gevoel, het vocht drukt dan ook op de tumor, en dat kan ik maar met moeite bijbenen met morfine,..dus jullie begrijpen, dat ik me op dit moment niet echt optimaal voel, lopen en zelf uit bed of stoel / bank komen zit er nu echt even niet in!

De urine is 3 dagen colabruin geweest, een door de uroloog gedane kweek hierop, liet geen afwijkingen zien, evenals een CT scan van het onderbuikgebied, volgens de uroloog, zijn de klachten, zoals het vocht, de bruine urine, en de pijnen in het niergebied, een gevolg, zeg maar: "bijwerkingen", van de in de linker nier aangebrachte dubbele J-kathether, die is ingebracht, om het allemaal wat soepeler en comfortabeler te laten lopen daarbeneden.

tot zover weer,....gaat er wat veranderen, welke kant op dan ook, houd ik jullie op de hoogte

gr jos




Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

Rood


Tdo

Ook van mij alle sterkte gewenst, Jos!  ^-^
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

jpio

Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Be tweeter

Vanuit een winderig Noord Holland ook het beste gewenst..
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

geerd

extra voor die het missen ,,,,  .....  ???? !!!!
zelf plaatsen waar nodig bvd of b,v,d

tubejack

Hier vanaf een redelijk zonnig Zaandam.  
Jos ik hoop dat het een beetje dragelijk blijft voor jou en je omgeving.
Dat je nog een tijdje kunt genieten van wat nog rest.
Het allerbeste toegewenst.  :-*



groovy.

De eerste regel geeft mij hoop :)
Ik wens jouw en je vrouw alle sterkte toe.
In to each life some rain must fall.

baardmannetje