• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Joske's grote tegenvaller,..

Gestart door Joske, 13 juli 2014, 11:18:53

Vorige topic - Volgende topic

Markus

Beste Jos,

Alle woorden zijn teveel en tevens ook te weinig.

Ik wens jou en je dierbaren nog vele mooie momenten samen en dat het onontkoombare zo mooi als maar zijn kan, mag zijn.....

Groet, Mark :-[  :'(

Heintje

Veel sterkte toegewenst, Jos, ook voor je familie.

bram freestone

Citaat van: Heintje op 21 december 2014, 22:39:46
Veel sterkte toegewenst, Jos, ook voor je familie.

Hetzelfde Jos.
Phillips MFBserie 587.AH494.<br />CDspeler Phillips 690,<br />,T+A pulsar 2000.NAD 7130.audio Cambridge CXA 60,aiwa 8700,philips AH 798, AH684,Erres A8000,TA6000 Ta 8000.<br />Sennheiser HD650,HD598+dragonfly red+black<br />   wharfedale 10.7, Wharfedale EVO 4.4.

GR

Beste Jos,

Wat een ingrijpend bericht. We hebben online (al weer lang geleden) het eea over Quad versterkers uitgewisseld en dat was een plezierig contact. Heel veel sterkte samen in deze laatste tijd.

May the Lord show His mercy upon you;
May the light of His presence be your guide :
May He guard you and uphold you;
May His Spirit be ever by your side.

When you sleep, may His angels watch over you;
When you wake, may He fill you with His grace :
May you love Him and serve Him all your days.
Then in heaven mayyou see His face.

Hgr Gerard

p4gan

Weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen.   >:(

Ik wens jou en iedereen om je heen veel sterkte.
- Klaré Buizen RIAA voor & monoblock eindversterkers
- KlarĂ© scan-speak 2 weg + sub 
- Kuzma Stabi S+Stogi S@Denon DL-103 - TD124mk2+Rega RB300 upgraded - Lenco L70
- Pioneer PD-D6mk2 SACD

mumsoft

Wat vreselijk jammer dat ik indertijd, je was nog gezond, niet gewoon een paar kilometer verderop met je heb kunnen kennis maken.
Je bent een gouden kerel, dat haal ik uit al die mooie bijdragen van je. Wat had ik je graag bij leven en welzijn de hand mogen schudden.

Heel veel sterkte op deze laatste reis.
Marc
Do re mi fa so la ti do
Lekker hangen op de ...

iemand

Veel geluk gewenst in de komende periode en daarna een fijne, zachte reis.
Speakers Etude rhea's met gehakt,DT Yamahayp511,amp pm 80mkII(Jerry)cd104.

22AHnogwat

Damn' Jos, dat is geen goed nieuws. Heel veel sterkte!
Too old to rock 'n roll, too young to die!

.....

Citaat van: grf-r 2 op 20 december 2014, 23:15:01
GODVERDOMME!!!!!!  (kan mijn gevoel niet anders uitdrukken sorry)

Sorry Jos, dat was nu eenmaal mijn gevoel op het moment van het lezen van jou stukje.

Wil nog wel even kwijt dat ik van jou stukjes de afgelopen jaren heb genoten, en ondanks dat we

elkaar nooit ontmoet hebben, ben toch erg op jou gesteld  dus het berichtje viel mij zwaar............

Mijn wens is dan ook dat je waardig en zonder pijn sterft, en op een plek terecht kom waar een

mooie set staat.

Vaarwel Jos........................................................... :'( :'(

Peter.

monica

Dag Jos,

Ik heb je persoonlijk nooit mogen ontmoeten,maar mijn lief Jerry wel en zei tegen mij je bent een fijn en aangenaam persoon.Ik wens jou een fijne reis naar de andere kant en sterkte aan je nabestaanden.Hopelijk wordt pijn je bespaard en heb je een zacht uiteinde.

Medelimburgse,
                          Monica



  Behold! I tell you a mystery. We shall not all sleep, but we shall all be changed,  in a moment, in the twinkling of an eye, at the last trumpet. For the trumpet will sound, and the dead will be raised imperishable, and we shall be changed.  For this perishable body must put on the imperishable, and this mortal body must put on immortality. When the perishable puts on the imperishable, and the mortal puts on immortality, then shall come to pass the saying that is written:


"Death is swallowed up in victory."
All the world's a stage;
And all the men and women merely players.

William Shakespeare

KT88

Weet iemand hoe het ervoor staat bij us Joske?
Ik ben zijn tel. nr. kwijt..........
- Audiodidact -

groovy.

Volgens het laatste mailtje wat ik van Joske kreeg ging het slecht met hem.
Zijn laatste woorden aan mij waren Peter bedankt voor alles hoe het er nu precies voor staat weet ik niet.
Ik sta in contact met zijn vrouw,mocht het ergste gebeuren dan neemt Kristel contact op mij en informeer ik het forum.
In to each life some rain must fall.

KT88

Joske mailde mij inmiddels en we gaan morgen even bellen.

Tnx 4 info Peter! ;)
- Audiodidact -

Joske

Citaat van: monica op 24 december 2014, 19:03:42
Dag Jos,

Ik heb je persoonlijk nooit mogen ontmoeten,maar mijn lief Jerry wel en zei tegen mij je bent een fijn en aangenaam persoon.Ik wens jou een fijne reis naar de andere kant en sterkte aan je nabestaanden.Hopelijk wordt pijn je bespaard en heb je een zacht uiteinde.

Medelimburgse,
                          Monica



  Behold! I tell you a mystery. We shall not all sleep, but we shall all be changed,  in a moment, in the twinkling of an eye, at the last trumpet. For the trumpet will sound, and the dead will be raised imperishable, and we shall be changed.  For this perishable body must put on the imperishable, and this mortal body must put on immortality. When the perishable puts on the imperishable, and the mortal puts on immortality, then shall come to pass the saying that is written:


"Death is swallowed up in victory."

Mooi gezegd Monica, dankje en groet Jerry van me, 

jos
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

groovy.

Citaat van: KT88 op 25 december 2014, 17:20:09
Joske mailde mij inmiddels en we gaan morgen even bellen.

Tnx 4 info Peter! ;)
:)
In to each life some rain must fall.