• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Joske's grote tegenvaller,..

Gestart door Joske, 13 juli 2014, 11:18:53

Vorige topic - Volgende topic

i2Paq

Citaat van: KT88 op 26 december 2014, 21:58:33
Ik weet dat ik als forumjoker te boek sta maar dit soort dingen meen en neem ik echt wel serieus anders schrijf ik dat zo niet.

Niet bij mij, verwar jij jezelf niet met Jopie?  ;D
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

mumsoft

Joske zal altijd in mijn herinnering zijn. Goede reis, Joske.
Marc
Do re mi fa so la ti do
Lekker hangen op de ...

groovy.

Yep,maar misschien blijft hij langer onder ons dan wij en hijzelf denkt.
Hij moet hier nog maar een tijdje rond blijven hangen :)
In to each life some rain must fall.

Niemand

Citaat van: groovy op 27 december 2014, 11:22:19
Yep,maar misschien blijft hij langer onder ons dan wij en hijzelf denkt.
Hij moet hier nog maar een tijdje rond blijven hangen :)
Maar dan wel pijnloos!
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

groovy.

Citaat van: Niemand op 27 december 2014, 11:38:29
Citaat van: groovy op 27 december 2014, 11:22:19
Yep,maar misschien blijft hij langer onder ons dan wij en hijzelf denkt.
Hij moet hier nog maar een tijdje rond blijven hangen :)
Maar dan wel pijnloos!
Uiteraard.
In to each life some rain must fall.

Sterremuur

Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

.....

Citaat van: KT88 op 27 december 2014, 01:40:56
Citaat van: grf-r 2 op 26 december 2014, 23:28:25
Was ik al van overtuigt Sander, op het moment dat het nodig is doe jij  plaats passant.

Wat dat precies betekent weet ik niet, maar ik kan het ongeveer wel raden denk ik ;)

Als het inderdaad is wat ik denk en dat moet haast wel, dan moet ik Wilma bedanken voor de lessen die ik van haar kreeg en dat zij mijn potentiëel heeft ingezien en gecultiveerd.

En Joske zal hulp krijgen bij de weg die hij nu gaat afleggen naar het licht toe. Die hulp is er nu al.
Eenmaal "daar" zal hij ook niet alleen zijn maar herenigd worden met anderen die hem zullen steunen en opvangen.
Die zekerheid heb ik hem vanmiddag meegegeven net zoals ik die aan Wilma heb meegegeven.
En tezijnertijd zal dat ook voor mij gelden.


ehhheee, hoe leg ik het uit.... plaats passant..   je kunt dollen wat je wil, maar er zijn nu eenmaal zaken

in het leven waar je geen grappen over maakt, en zo ie zo  niet met dit, als iemand zoals Jos nog

nog midden in het leven staat en door een vreselijke ziekte afscheid moet nemen van alles wat je

lief is, nee dan is dollen niet meer op zijn plaats.........weet niet of het nu iets typies rotterdams is,

maar dit noemen wij plaats passant,  heb ik zo in mijn opvoeding mee gekregen.


Pjotter89

Zie dit draadje nu pas.

Heftig.

Joske, Joske's familie, sterkte!

Diep, Diep respect voor de wijze waarop hiermee omgegaan is en wordt op dit forum door zowel Joske als alle andere gebruikers. Mooi clubje mensen hier. Moet een ieder trots op zijn! Een bijzonder forum met bijzondere mensen!

Nogmaals, sterkte.

-Peter.
Aluminium + Audio = Magic

KT88

CitaatMooi clubje mensen hier. Moet een ieder trots op zijn! Een bijzonder forum met bijzondere mensen!

Dat is absoluut het geval, hebben zowel ikzelf als mijn dit jaar overleden vrouw heel vaak mogen meemaken hier.

Topmensen!  8)
- Audiodidact -

jopie

maar wel hele rare vreemde mensen. ;D

KT88

Citaat van: jopie op 28 december 2014, 13:37:22
maar wel hele rare vreemde mensen. ;D

Dat zijn de mooiste, Joopie. ;)
- Audiodidact -

m44

weet iemand hoe het nu met Jos is?
heeft er iemand nog contact?

en zo ja...is er iets dat we kunnen betekenen met dit forum van zonderlinge mensen die ondanks het gekibbel een hart van goud hebben?
If someone claims to have free will, ask them, "free from precisely what?"

jopie


berret

28 december 2014, 17:38:03 #583 Laatste wijziging: 28 december 2014, 17:41:52 door berret
edit

TANNOY

people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/