• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Forumlid Audioot overleden.....

Gestart door André, 26 november 2014, 19:04:15

Vorige topic - Volgende topic

Rood

Citaat van: Nicolas op 26 november 2014, 19:06:05
Hij zal gemist worden hier op het forum. Ik vond het mooi hoe hij ondanks zijn eigen problemen altijd inzat met de situatie van anderen.

Mooie woorden waar ik mij bij aansluit .


berret

Citaat van: Rood op 27 november 2014, 09:47:50
Citaat van: Nicolas op 26 november 2014, 19:06:05
Hij zal gemist worden hier op het forum. Ik vond het mooi hoe hij ondanks zijn eigen problemen altijd inzat met de situatie van anderen.

Mooie woorden waar ik mij bij aansluit .


x2

Jerry

Citaat van: berret op 27 november 2014, 10:06:27
Citaat van: Rood op 27 november 2014, 09:47:50
Citaat van: Nicolas op 26 november 2014, 19:06:05
Hij zal gemist worden hier op het forum. Ik vond het mooi hoe hij ondanks zijn eigen problemen altijd inzat met de situatie van anderen.

Mooie woorden waar ik mij bij aansluit .


x2
x3
Electronen zijn voor mij een illusie, dus ook spanning en stroom....

The man who cannot occasionally imagine events and conditions of existence that are contrary to the casual principle as he knows it, will never enrich his science by the addition of a new idea...

_

Altijd treurig zulke berichten.

Familie vrienden en kennissen veel sterkte gewenst de komende tijd.

geerd

extra voor die het missen ,,,,  .....  ???? !!!!
zelf plaatsen waar nodig bvd of b,v,d

Joske

27 november 2014, 12:29:45 #35 Laatste wijziging: 27 november 2014, 14:23:04 door Joske
Paar dagen de PC niet aangehad, Tablet is stuk, moet nu naar  boven, of de keuken,

Godverdegodver Dirk,...Ik ben je dankbaar voor onze "babbels", ook in PM, en de manier, waarop je in mijn topic, me nog wilde opbeuren, het lijkt wel een virus, deze K*T ziekte, eergisteren een goede vriendin na 2 jaar vechten ook overleden aan botkanker, 52 jaar,...

en ik ben er de laatste twee weken ook al niet te best aan,...veel pijn en erg moe weer,

Rust zacht M'n beste Audioot, goede reis,...naar het mooie land van het grote licht,...

en wie weet, misschien zien we elkaar snel,....

Joske
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

i2Paq

Citaat van: Joske op 27 november 2014, 12:29:45
Paar dagen de PC niet aangehad, Tablet is stuk, moet nu naar  boven, of de keuken,

Godverdegodver Dirk,...Ik ben je dankbaar voor onze "babbels, ook in PM," en de manier, waarop je in mijn topic, me nog wilde opbeuren, het lijkt wel een virus, deze K*T ziekte, eergisteren een goede vriendin na 2 jaar vechten ook overleden aan botkanker, 52 jaar,...

en ik ben er de laatste twee weken ook al niet te best aan,...vel pijn en erg moe weer,

Rust zacht M'n beste Audioot, goede reis,...naar het mooie land van grote licht,...

en wie weet, misschien zien we elkaar snel,....

Joske

Zat het net terug te lezen in je topic  :-[
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Joske

Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

Joske

ik heb wat qoute fouten gemaakt sorry mannen
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

Randomuser

R.I.P Audioot  :(

Ik zag regelmatig advertenties voorbijkomen van "De Audioot" op Marktplaats, hij woonde hier een paar honderd meter vandaan. Was dat Dirk?  :o

KT88

- Audiodidact -

Tsaar Andrys van Aerssen

Gecondoleerd voor de familie.

We zullen je missen Dirk.
Marantz  - Pegasus Audio - Avalon Isis- Magnepan Wall off Sound- Spectral - Dynaudio in de Phaeton W12

Boer Bruut

Citaat van: Joske op 27 november 2014, 14:26:16
ik heb wat qoute fouten gemaakt sorry mannen

Wat zonnestralen stuur ik je van deze kant Joske omdat ik weet dat je die best goed kunt gebruiken
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Joske

Citaat van: de bruut op 28 november 2014, 00:11:25
Citaat van: Joske op 27 november 2014, 14:26:16
ik heb wat qoute fouten gemaakt sorry mannen

Wat zonnestralen stuur ik je van deze kant Joske omdat ik weet dat je die best goed kunt gebruiken
op dit moment wel nodig even ja, dank je erg attent van je,...
gr Joske
Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

TANNOY

Citaat van: Joske op 28 november 2014, 00:13:43
Citaat van: de bruut op 28 november 2014, 00:11:25
Citaat van: Joske op 27 november 2014, 14:26:16
ik heb wat qoute fouten gemaakt sorry mannen

Wat zonnestralen stuur ik je van deze kant Joske omdat ik weet dat je die best goed kunt gebruiken
op dit moment wel nodig even ja, dank je erg attent van je,...
gr Joske

jos is het zonnetje  ;)
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/