• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Muziek in een serie...

Gestart door Rogers Hifi, 11 december 2014, 09:37:48

Vorige topic - Volgende topic

Rogers Hifi

Hallo,

Gisteravond was er op de BBC een serie met leuke muziek op de achtergrond ( mooi strijkwerk ) Het is de serie  The Doctor Blake Mysteries: Season 1, Episode 2 The Greater Good .De muziek die ik bedoel begint om 52.34 minuten te spelen en is een cover van een 70` tiger jaren nummer . Heeft iemand een idee wie dit is ( ik bedoel dan het origineel ) De uitvoering op de tv-serie is vertaald door Dale Cornelius

Be tweeter

11 december 2014, 10:38:58 #1 Laatste wijziging: 11 december 2014, 10:40:41 door Be tweeter
Het eerste gitaarloopje heb ik net zolang nagespeeld en gevarieerd totdat ik concludeerde dat het mogelijk enige verwantschap vertoont met iets waar ik met een slag om de arm van zeg dat het uit 'Dolannes Melody' zou kunnen komen.

Maar ik heb het wel vaker verkeerd. ;D

https://www.youtube.com/watch?v=EWDxeroP4Hg
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

Rogers Hifi

Zou het kunnen zijn maar helaas... Ik weet dat in het originele nummer wordt meegezongen door een man. Kenmerkend is het gedeelte op de gitaar. Het ligt me op het puntje van mijn tong...

Be tweeter

Dan is het dat niet want dit was altijd een instrumentaaltje.

Probeer het stukje uit de serie even te kopiƫren en ergens te posten dan kunnen er meer hoofden over gebroken worden.
We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

Rogers Hifi

Is het mogelijk om een geluidsbestand te posten op dit forum ?