• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Rubble's hobby ho(e)k

Gestart door Rubble, 31 december 2014, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

Jan66

Je kunt ook de overgebleven houtzaagsels gebruiken. Mix het met houtlijm en maak er een papje van.

Rubble

16 januari 2022, 18:04:57 #1186 Laatste wijziging: 16 januari 2022, 18:08:38 door Rubble
@ Sytse Fliege

Moet aan dat MDF meeldan ook nog MSG toegevoegd worden, voor de beste smaak klank?

Over Chinese restaurants gesproken....

Je weet het niet
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Rubble

Citaat van: Rowdy op 16 januari 2022, 17:43:02Je kunt ook de overgebleven houtzaagsels gebruiken. Mix het met houtlijm en maak er een papje van.
Inderdaad een prima oplossing (of is het een emulsie?) om houtgaatjens mede te dichten. In dit geval heb ik het lekker zo gelaten. Niemand ziet het (nee, ook die niet) en niemand hoort het.  ;D
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

minplus

Houtrotvuller. Vult al uw houtproblemen. :)
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Tom!

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Sytse Fliege

Citaat van: Rubble op 16 januari 2022, 18:04:57Moet aan dat MDF meeldan ook nog MSG toegevoegd worden, voor de beste smaak klank?

Ja graag, mmmmmm, omnomnom!



Ach, kikker toch op!

Rubble

Dus dan stel ik voor een Babi Plankgang met Houtrot Yong Hai en een Hau Pla Mua maandmenu.   
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Sytse Fliege

Heerlijk!

Wel svp een Babi Gang Bang er bij en een You Fuk Mie als toetje graag!



Ach, kikker toch op!

Rubble

Ik weet niet wat Loom Pia daar van vindt maar met een Samba Bij zeg ik okee en Long Fok Yu.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Rubble

Here we go. Kasten gelakt en van hoekstukken voorzien.  Ze eindelijk eens horen is nu best dichtbij...









"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Tom!

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Niemand

echt wel hoor ,keurig zo
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

minplus

Oerdegelijk. Fraai. Ben erg benieuwd. :)
Ze zullen maar ku.......... :-\
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

groovy.

In to each life some rain must fall.

Rubble

"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield