• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Welk merk auto rijden de forum leden

Gestart door leen, 22 oktober 2005, 23:43:01

Vorige topic - Volgende topic

Duclaasie

Zo goed is de CW waarde van een motor niet, frontaal oppervlak is misschien klein, maar de vorm is verre van optimaal.

Tom!

Zonder berijder valt het misschien nog wel mee.  ;D
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Niemand

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Nicolas

Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Celica TA40

Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

MYRYAD

Oplossing?
Ik zou er een punthoofd van krijgen.

Tom!

Het worteltje van Urbanus. Flink gegroeid, zie ik.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

BunnY

Citaat van: schuit op 26 september 2022, 20:23:11
Citaat van: DTdH op 24 september 2022, 12:00:25Daarover sprekende:
Ik heb gisteren mijn Honda Africa Twin (langjarig gemiddelde over 39.000 km in 13 jaar: 1 op 17,9) verkocht.
Dat ging me meer aan het hart dan ik verwacht had; einde van een tijdperk, he.
Ik gebruikte hem de laatste tijd vooral om (bij meer dan 15 graden) wekelijks van Utrecht naar mijn vader in Breda te rijden, maar die is er niet meer.
Zomaar een eindje zinloos toeren kan ik niet over mijn groene hart krijgen, heb ik al vrij snel vastgesteld.

Dirk

valt mij nog tegen wat zo'n motorfiets gebruikt.  qua cw waarde moet het nauwelijks aanwezig zijn en de motor draait dan misschien hoog toeren.

onze 1.4 tfsi audi a4 rijd gemiddeld 1: 19,5. geen hybride, ruim 1200 kg en 2 meter breed.
Ik vind het onvergelijkbaar.

(Alleen met caravan erachter zakt het verbruik in. )

Valt mij ook enorm tegen. Zeker met deze motor. Mijn Kawasaki ER6N draaide vaak wel een mooie 1 op 20 en daar reed ik toch aardig wat schurfteriger mee dan met deze Suzy...
We'll see about that !!

DTdH

Dat had ik er misschien bij kunnen/moeten* zeggen: hij was van bouwjaar 1991, dus voordat auto's zuinigheid hoog op de agenda hadden staan.
Toen was 1 op 18 voor een auto heel redelijk.

Dirk

Duclaasie

Vandaag de Volvo op een mooie kilometerstand gezet.


minplus

Knap dat je dit mooie moment hebt weten vast te leggen. Ik ben meestal net te laat.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Duclaasie

Ik ben een redelijke neuroot met dit soort dingen, maar vriendin had de eer. Ik zou de dagteller ook op 333.3 willen hebben, maar dat ging nu helaas niet.

ArjanR1

Heb veel teller-foto's van mijn oude Astra die ik in het verleden had :)
Deze kostte wel wat planning :P


Monitor Audio PL500II - Audio Analogue ABsolute - Auralic Aries G2.2

Duclaasie