• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Technisch afglijden van het forum...feit of fabel ?

Gestart door chansig, 15 maart 2015, 11:29:26

Vorige topic - Volgende topic

KT88

Dat mag je allemaal vragen aan degenen die hiervoor verantwoordelijk zijn.

Mijn beslissing is een gevolg, geen oorzaak.

Ik voel me dan ook niet verplicht tot verantwoording.

Ik vermaak me wel in het GC.
- Audiodidact -

Roots

Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SCD-555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

radiohead

Ik snap er helemaal niets van. Eenmans acties topics overslaan wie wat waar? Ik ben maar een simpele ziel dus hints komen ook niet aan.
We are such stuff as thoughts are made of

Theo van Wermeskerken

Wat TECHNISCH afglijden betreft : net hoe je het bekijkt.
Dit is een audioforum en het allergrootste deel van de leden zijn mensen die het puur technische gedeelte
oninteressant vinden.
Die techniek kun je natuurlijk niet zonder, maar als muziekliefhebber gebruik je die gewoon en gaat het er
naast hoe het er uit ziet hoofdzakelijk om hoe het klinkt.
Techneuten denken dan al snel dat je die vraag kunt beantwoorden met getallen en formule's, maar dat
is niet altijd zo.
Op bv het blauwe forum is er buiten de gebaande wegen weinig plaats voor alternatieven en als je iets
meent te horen is dat niet voldoende omdat er eerst een getalletje aan geplakt moet worden.
Zo bezien moeten we dus dit forum koesteren omdat er hier wel plaats is voor een andere mening en niet
minder belangrijk : voor een dosis humor en vriendschap.


Je hoeft geen loodgieter te zijn om van buizen te houden

m44

ik heb ook besloten de komende tijd niks technisch meer te posten..... 8)
If someone claims to have free will, ask them, "free from precisely what?"

Niemand

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

groovy.

Citaat van: Theo van Wermeskerken op 31 maart 2015, 10:50:24
Wat TECHNISCH afglijden betreft : net hoe je het bekijkt.
Dit is een audioforum en het allergrootste deel van de leden zijn mensen die het puur technische gedeelte
oninteressant vinden.
Die techniek kun je natuurlijk niet zonder, maar als muziekliefhebber gebruik je die gewoon en gaat het er
naast hoe het er uit ziet hoofdzakelijk om hoe het klinkt.
Techneuten denken dan al snel dat je die vraag kunt beantwoorden met getallen en formule's, maar dat
is niet altijd zo.
Op bv het blauwe forum is er buiten de gebaande wegen weinig plaats voor alternatieven en als je iets
meent te horen is dat niet voldoende omdat er eerst een getalletje aan geplakt moet worden.
Zo bezien moeten we dus dit forum koesteren omdat er hier wel plaats is voor een andere mening en niet
minder belangrijk : voor een dosis humor en vriendschap.



x1.
Veel mensen hebben al geprofiteerd van die parate kennis en onderlinge hulp.
In to each life some rain must fall.

KT88

Het is fijn dat er plaats is voor bepaalde zaken hier.

Ik ben altijd een beetje tegendraads, advocaat van de duivel spelen.

Als er extreme (voor sommigen) meningen worden doorgeduwd of zelfs als feit worden gepresenteerd, dan gaan mijn nekharen overeind staan.
Ongeacht wat die mening is. Zelfs ongeacht of iets "bewezen" is of niet.

Ik heb niet voor niets alle andere fora vaarwel gezegd en ik post alleen nog hier.
Hier zitten mijn vrienden, mensen waar ik van houd en waarmee ik goed door 1 deur kan.

Maar de polarisering die ik de laatste tijd meen te zien is niet mijn kopje thee.

Vandaar dat ik me voorlopg even beperk tot het spelen in het Grand Café.
Technische vragen beantwoord ik eventueel wel via PM.
- Audiodidact -

radiohead

Ik wou dat ik zo sociaal gevoelig was dat ik ook wist waar er gepolariseerd werd. ::)
We are such stuff as thoughts are made of

KT88

Waarom zou je dat willen?

Misschien is dit wel meer mijn eigen probleem en maak ik het mezelf moeilijk.

Maar ik handhaaf voor mezelf bepaalde principes en standaarrden en daar leef ik ook naar.

Dat is geen oordeel over wie dan ook.
- Audiodidact -

radiohead

Ok maar zolang je niet duidelijk bent is er een kleine kans dat het over mij gaat. Controversiele topics? Ja daar ken ik eenpaar van. Eenmansacties? Ja die heb ik ook. Moet ik me aangesproken voelen?

Polariseren? Ja ik riep van den Hul. Is dat polariseren?
We are such stuff as thoughts are made of

KT88

Waarom betrek jij alles meteen op jezelf?

De (forum)wereld is groter dan Radiohead.
- Audiodidact -

radiohead

Citaat van: KT88 op 31 maart 2015, 12:13:55
Waarom betrek jij alles meteen op jezelf?

De (forum)wereld is groter dan Radiohead.

Omdat jij vaag bent is dat eenmogelijkheid en ik wil graag sociaal zijn. Ik heb dus wel de nodige zelfreflectie toegepast. Maar goed ik begrijp dat ik er niets mee te maken heb. Voor de anderen zou ik zeggen vraag het KT. Misschien ben jij het wel.
We are such stuff as thoughts are made of

KT88

Nu kan ik 2 dingen doen.

Of er vol tegenin gaan, of het laten waaien.

Vind je het heel erg dat ik voor het laatste kies?

Ik ga mijn energie aan andere zaken besteden.

Ik wens jou en alle anderen een fijne dag!
- Audiodidact -

TANNOY

sander ,denk je er wel aan dat het vandaag facebookdag is!
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/