• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

alweer 1100 leden!!

Gestart door theo technics, 11 november 2005, 18:15:20

Vorige topic - Volgende topic

theo technics

Beste mensen we hebben net het 1100'ste lid mogen begroeten.


Ik wil hierbij hansbeekhuyzen, van harte welkom heten en iedereen die hem al voorging. :)


Beste Audiofreaks, gefeliciteerd dit was zonder jullie onmogelijk geweest. ;)

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

TANNOY

gaat hard man!!! :D

gefeliciteerd!!!! ;)
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

Hobbes

Audiofreaks are go !!!!!!!!!!!! [/font][/size]
Contactspray is als een atoombom; het gebruik ervan is niet te rechtvaardigen en het maakt alles kapot waar je het op gebruikt. Toch vindt men het een prachtig middel.

Frank de Bruijn

Hee gefeliciteerd aan ons allen :).

rdridder

Vet ! Alweer meer dan 1100.

Bedankt mensen ;)

boze vrouw

jeetje, ik ben er nu alweer een van de 1100. Gezellig zoveel frieksen

art

Jee, wordt wel érg gezellig ......

Kan er ook een nerds hoekje ingericht worden?  ;) :laugh: :laugh: :laugh:

Tdo

'Jongens waren we - maar aardige jongens'

art


Tdo

'Jongens waren we - maar aardige jongens'

TANNOY

people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

eploeg

Tja, het wordt gezellig hier, en internationaal.
Ik zag op en gegeven moment een wat exotische naam bij de nieuwe leden. profieltje bekeken en blijkt het om iemand te gaan met yu in zijn mailadres. Jammer alleen dat hij blijkbaar alleen lid is geworden om profielen te bekijken want hij heeft 5 minuten ingelogd gezeten en alleen het profiel van een onzer bekeken. Benieuwd wat het verhaal daar achter is.

rdridder

Citaat van: eploeg op 20 november 2005, 09:45:38
Tja, het wordt gezellig hier, en internationaal.
Ik zag op en gegeven moment een wat exotische naam bij de nieuwe leden. profieltje bekeken en blijkt het om iemand te gaan met yu in zijn mailadres. Jammer alleen dat hij blijkbaar alleen lid is geworden om profielen te bekijken want hij heeft 5 minuten ingelogd gezeten en alleen het profiel van een onzer bekeken. Benieuwd wat het verhaal daar achter is.

Ik ook. Het klinkt een beetje dubieus ;)