• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Het grote moppen topic!

Gestart door theo technics, 11 maart 2016, 18:43:20

Vorige topic - Volgende topic

minplus

Jantje zit in de klas en de juf vraagt wie er een lang woord kent. Klaasje steeks zijn vinger op en zegt. "openbaarvervoer ", zegt hij. "Goed zo, Klaasje. Kinderen wie kent er nog eentje?" vraagt de juffrouw. Marietje steekt haar vinger op en zegt: "aanhangwagen!" "Ook een mooi woord", zegt de juf. Jantje steeks zijn vinger op en zegt. "Geslachtsgemeenschap, juf!" "Zo", zegt de juf, "dat is een mond vol." "Nee", zegt Jantje, "dat is pijpen."
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Celica TA40

Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

T82

Pioneer A-70 | Sony CDP-XB930 | Sony MDS-JB940 | Sony DVP-NS900V | Pioneer VSX-924 | Pioneer PLX-1000 | AT440Mla - Ortofon 2M Blue - Grado Prestige Gold | Cambridge 651P | Cambridge Dac Magic PLus

minplus

Schoonmoeder heeft na overleg met schoonvader besloten een test te doen. Op een mooie zomerse namiddag wandelt ze met haar schoonzoon Frank langs een kanaal. Plots slaat ze zogenaamd haar voet om en valt in het kanaal. Frank twijfelt geen seconde en springt achter haar aan. De volgende dag staat er voor Frank zijn huis een Peugot 206 cabrio met op het dashboard een briefje: "Beste Frank, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonmoeder Greta."
Een week later is het de beurt aan een andere schoonzoon, Dirk. Opnieuw wandelen ze langs het kanaal, Greta slaat zogenaamd haar voet om en struikelt in het water. Ook Dirk aarzelt geen seconde en redt haar van de verdrinkingsdood. De volgende dag staat ook voor Dirk zijn woning een Peugot 206 cabrio met een briefje dat zegt: "Lieve Dirk, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonmoeder Greta."
De volgende week is haar laatste schoonzoon, Bertrand aan de beurt. Weer langs het kanaal wandelen, voetje omslaan en in het water vallen. Nu, Bertrand, die kijkt even naar links en rechts, die ziet dat er niemand in de buurt is en wandelt verder. De volgende dag staat er voor Bertrand zijn garagepoort een Porsche 911 cabrio! Ook hij vindt een briefje op het dashboard met de tekst: "Beste Bertrand, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonvader Albert."
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

minplus

Na een lange, vermoeiende werkdag zat een vrouw in de trein op weg naar huis en sloot haar ogen.
Toen de trein het station uit reed, haalde een jongeman die naast haar zat, zijn mobieltje uit zijn zak en begon op luide toon te spreken.
"Hoi liefje, hier Franky , ik zit in de trein....  Ja, ik weet dat het de trein van half 7 is en niet die van half 5, maar de vergadering liep uit.... Nee, schatje, niet met dat blondje van de afdeling betalingen, met de baas.... Nee, honnepon, jij bent de enige in mijn leven... Ja, echt, ik zweer het."
Een kwartier later was hij nog op luide toon aan het praten, toen de vrouw die naast hem zat er genoeg van had.
Ze leunde naar hem over en zei dicht bij de telefoon:
"Franky, hang de telefoon op en kom terug in bed."
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

theo technics

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Celica TA40

Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

minplus

Elke vrijdagavond ontvangt een café-eigenaar het doof vrijgezellenclubje. Als hij op vrijdagochtend ziek blijkt te zijn, belt hij zijn broer op: "Zeg Jan, ik ben ziek. Maar vanavond komt dat doof vrijgezellenclubje, en dat zijn goeie vaste klanten. Dus ik kan het niet maken om het café gesloten te houden. Zou jij vanavond voor mij willen invallen?"
Zijn broer vindt het niet erg om in te vallen. Hij gaat van tevoren nog even langs bij Kees om instructies te krijgen. "Het is helemaal niet moeilijk," zegt Kees, "die jongens drinken de hele avond alleen maar bier en borrels. Als ze een vinger opsteken, dan willen ze bier en als ze twee vingers opsteken dan willen ze een borrel. Dat is alles."
Die avond gooit Jan het café open, en daar komt de dove club. Jan neemt de bestellingen op: bier, borrel, bier, bier, borrel... Alles gaat goed.
Maar plotseling beginnen de doven allemaal met hun hoofden te draaien en hun monden te happen. Jan weet niet goed wat hij moet doen. Hij gooit 50 frikadellen in de frituur, en serveert daarna broodjes frikadel uit.
De doven beginnen te eten, drinken nog wat, en even later beginnen ze weer met hun hoofden te draaien en hun monden te happen.
Ten einde raad belt Jan zijn broer op: "Zeg Kees, in het begin ging het goed, maar nou beginnen ze steeds met hun hoofden te draaien en hun monden te happen. Ik snap echt niet wat ze willen."
"O sorry," zegt Kees, "dat ben ik vergeten te zeggen: dan zitten ze het clublied te zingen."
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Celica TA40

Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

minplus

Een succesvolle landbouwer sterft en laat heel zijn hebben en houden na aan zijn weduwe.
De weduwe was een heel mooie vrouw, die vastberaden was om het bedrijf verder te runnen.
Er was echter een probleem, ze kende weinig of niets van het landbouwersberoep, zodat ze verplicht was om een knecht in dienst te nemen.
Ze plaatste een advertentie in de krant, waar een jonge knaap op reageerde en ze besloot hem aan te nemen.

Na een tijdje bleek dat hij een sterke kracht was die alle dagen vele uren werkte en heel veel kennis had aangaande het landbouwersbestaan.
Vele maanden werkten ze allebei op de boerderij die enorm floreerde.
Op een dag zei de weduwe tegen haar knecht: 'Je hebt al prachtig werk geleverd op de boerderij, ga vanavond maar eens naar de stad de bloemetjes buiten zetten!'
De knecht was onmiddellijk akkoord en ging die avond een stapje in de wereld zetten.

Toen de knecht om 01.00 u. nog niet thuis was begon de weduwe een beetje ongerust te worden, om 02.00 u. raakte ze al een beetje in paniek, tot de knecht om 02.30 u. eindelijk de deur van de woonkamer opendeed.
Hij zag de vrouw bij de open haard zitten. Rustig vroeg ze de knecht om bij haar te komen.

'Doe mijn bloes uit', zei de bevallige vrouw.
Bevend deed de man hetgeen zijn bazin vroeg.
'Doe nu mijn laarzen uit', beval de dame hem.
Dat deed hij ook, langzaam.
'Doe dan nu mijn panty's uit', zei ze vastberaden.
Ook dat deed de knecht zonder tegenstribbelen.
'En dan nu mijn rok'
Nog steeds gehoorzaamde hij zonder aarzelen.
'Nu nog mijn BH'
Opnieuw met bevende handen deed hij wat hem gevraagd werd.

Uiteindelijk keek ze hem recht in de ogen.
'Als je nog één keer met mijn kleren naar de stad durft te gaan,
BEN JE ONTSLAGEN !'
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Sterremuur

Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

Duck-Twacy

Two dwarfs go into a bar,  where they pick up two girls and take them to  their separate hotel  rooms.

The first dwarf, however, is unable to get an erection. His depression is made worse by the fact that, from the next room, he hears his little friend shouting out cries of "Here I come again ...ONE, TWO, THREE...UUH!" all night  long.

In the morning, the second dwarf asks the first, "How did it go?"

The first mutters, "It was so embarrassing. I simply couldn't get a hard one."

The second dwarf shook his head. "You think that's embarrassing? I couldn't even get on the  bed".

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Celica TA40

Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

minplus

Een man zit alleen in zijn hotel op zakenreis.
Uit verveling zit ie een beetje te zappen op de tv en komt op een sex-kanaal: "Heb jij ook zo'n zin, bel 0909 blablabla".
Na een half uurtje naar alle vlees te hebben gekeken krijgt ie eigenlijk wel zin en stapt over zijn schroom heen en belt.

"Hallo?", klinkt het zwoel.

"Hallo", zegt hij terug.

"Wat kan ik voor u doen?", klinkt het weer heel zwoel.

"Wat kan je voor me doen?", kreunt hij opgewonden, "Je moet hierheen komen met latex laarzen, helemaal geolied.
Met een geschoren kano en je moet mij...".

"Meneer", onderbreekt de zwoele stem hem, "dit is de receptie, voor een buitenlijn moet u eerst eerst een 'nul' draaien".
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right