• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Het grote moppen topic!

Gestart door theo technics, 11 maart 2016, 18:43:20

Vorige topic - Volgende topic

AntiAudioKwakzalverij

31 augustus 2021, 22:30:18 #345 Laatste wijziging: 1 september 2021, 00:15:11 door Mmuetst
Zit een blinde man in een feministisch café zich stierlijk te vervelen omdat niemand met hem praat. Hij denkt, laat ik de boel wat opvrolijken. "Ik weet een hele leuke mop over een dom blondje" De dame achter de bar reageert boos, "meneer, dat zou ik maar laten!" "Waarom" vraagt de blinde man. "Nu, de dame bij het toilet is een blonde dame, de uitsmijter bij de deur is een blonde dame, en ik ben zelf ook blond, dus als u trammelant zoekt..." "nee" zegt de blinde man "als ik hem drie keer moet uitleggen, is de lol er van af"

Celica TA40

Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

Benco

vandaag stroompanne in de Ikea , 8 mensen zaten vast , 7 in de lift en 1 blondje op de roltrap


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

AntiAudioKwakzalverij

Citaat van: Benco op  1 september 2021, 00:19:28vandaag stroompanne in de Ikea , 8 mensen zaten vast , 7 in de lift en 1 blondje op de roltrap
dan zat ze wel in haar rol...trap  ;D

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Ad58

8 november 2021, 07:17:52 #350 Laatste wijziging: 8 november 2021, 07:41:19 door Ad58
Er komt een man bij de dokter. De eerste vraag die de dokter stelt is: "Rookt u ?"
Waarop de man zegt: "Nee, dankuwel dokter, maar een borreltje zou ik niet afslaan!"

Celica TA40

Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Ad58

Er komt een wat oudere mevrouw bij de dokter. "Dokter", zegt ze, "Ik heb het volgende probleem: ik ben ontzettend winderig. Ik moet misschien wel 100 windjes per dag laten. Nu heb ik één troost: je hoort ze niet en je ruikt ze niet, maar tóch vind ik het erg gênant. Kunt u daar niet iets aan doen?"
"Jazeker, zegt de dokter. "Ik schrijf u een receptje voor, en ik zie u graag over een week terug".
Na een week is ze weer terug bij de dokter. "En, hoe gaat het nu?" vraagt de dokter.
Oh dokter, verschrikkelijk!" Zegt ze. "Eerst waren ze reukloos, maar na uw recept stinken ze opeens afschuwelijk!"
"Kijk", zegt de dokter tevreden "Dat probleem met het neusje is opgelost, nu de oortjes nog!"

Celica TA40

Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

Niemand

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

minplus

Gouwe ouwe maar hij blijft goed. ;D
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Ad58

Er is zojuist een vliegtuig opgestegen, op weg naar zonnige regionen en vol met passagiers. De passagiers horen de piloot het bekende praatje houden: "Good morning ladies and gentlemen, this is your captain speaking..... etc. etc. Na het verhaaltje horen de passagiers :"Klik!"
Daarna horen ze diezelfde captain zeggen: "Zo! Nu ga ik eerst eens even lekker poepen en dan de stewardess een flinke beurt geven!"
De stewardess, die achterin het keukentje staat schrikt zich een ongeluk en rent naar voren om te voorkomen dat de piloot ongewild nog meer intimiteiten met de passagiers deelt.
Dan komt ze voorbij een oud mannetje dat haar tegenhoudt en zegt: "Je hoeft niet zo hard te lopen hoor schatje, want hij moest tóch eerst poepen heeft ie gezegd!"

Bloom

In Vlaanderen betekent poepen "seks hebben", we gebruiken dat eigenlijk niet voor "een grote boodschap doen".

Ad58

11 november 2021, 11:46:06 #359 Laatste wijziging: 11 november 2021, 11:49:08 door Ad58
Dat is mij bekend.  Maar "schijten" vond ik eigenlijk net iets te grof en "drukken" net iets te soft ... Over grote boodschap ga ik het maar niet hebben. Dat ligt voor mijn gevoel op hetzelfde niveau als "voorbibs"....