Gezocht voorfilmpjes bios

Gestart door hylke, 14 november 2005, 20:58:55

Vorige topic - Volgende topic

hylke

hoi ik zoek voor een project voor school een aantal filmpjes van onder andere thx,mgm, walt disney en ook dat fragmentje waarin men vraagt je mobiel uit of op stil te zetten. iemand enig idee waar ik dit kan vinden? op verschillende p2p programmas vind ik wel wat, maar dat fragmentje over je mobiel kan ik nergens vinden.

(\ /)
                                                  (O.o)
                                                  (> <)

morph

Op de dvd van Robots staat er eentje over het uitzetten van je mobieltje en het verzoek om niet door de film te praten.
Begint vóór de film, in ieder geval als je voor Engels hebt gekozen.
Misschien heb je daar iets aan?

richard

Genoeg is beter.

Paul Demo

Bijna elke filmmaatschappij heeft voorfilms op zijn site staan. ER zijn ook genoeg trailersites te vinden. Kijk op www.filmpagina.nl
zonder vliezen het gehoor herontdekt

eploeg

Citaat van: hylke op 14 november 2005, 20:58:55
hoi ik zoek voor een project voor school een aantal filmpjes van onder andere thx,mgm, walt disney en ook dat fragmentje waarin men vraagt je mobiel uit of op stil te zetten. iemand enig idee waar ik dit kan vinden? op verschillende p2p programmas vind ik wel wat, maar dat fragmentje over je mobiel kan ik nergens vinden.

Als wat je zoekt op de biosdisk nr 1,2 of 3 staat van de Expertgroep kan ik je helpen.
HEb nog nooit de moeite genomen om meer dan een trailer ervan te bekijken. gaat om films die in de bioscopen kwamen in augustus september en october.
Ik weet niet of expert door is gegaan met deze manier van reclame maken in de zaak anders kun je het eens aan ze vragen.