• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Reparatie Westone UM3x

Gestart door kvwielink, 13 juli 2016, 13:40:38

Vorige topic - Volgende topic

kvwielink

Hallo, hopelijk kan iemand hier mij verder helpen.
Een aantal jaren geleden heb ik Westone UM3x in ear monitors gekocht. Ik woonde tot voor kort in Thailand, en ik heb daar een aantal malen reparaties laten uitvoeren waaronder een betere, langere kabel (helaas heb ik geen removable cable versie gekocht destijds). Nou woon ik sinds 2 maanden weer in Nederland en kom er nu achter dat een van de oortjes een los contact heeft.
Ik vroeg me af of ik dit in Nederland kan laten repareren. Ik heb niet zoveel zin om honderden euros uit te geven aan vervangende oordoppen, en het geluid in mijn UM3x is nog steeds fantastisch.
Mocht iemand hier kunnen helpen, of iemand kennen die hier meer verstand van heeft, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.

.....

Met het bedrijf www.inear.nl heb ik goede ervaring en goede service, zijn leverancier van o.a Westone.

Zelf intussen 3 paartjes Westone opgeblazen (meestal de rechterkant) in de loop van 10jaar.....



 

kvwielink

Bedankt voor de tip. Ik heb ze inmiddels gemaild. Hopelijk kunnen ze er iets mee...

.....

Citaat van: kvwielink op 13 juli 2016, 15:29:24
Bedankt voor de tip. Ik heb ze inmiddels gemaild. Hopelijk kunnen ze er iets mee...

Geen dank, daar heb je een forum voor.......

Tip is, ze maken ook voor de Westone's op maat gemaakte dopjes, sluiten nog beter af plus dat het echt een stuk beter klinkt, vooral in het laag.

Niet goedkoop, nadeel hiervan is dat de ''vorm'' van je oren blijft veranderen, dus na ongeveer twee jaar passen die ook niet lekker meer en moet
je nieuwe mallen laten maken, ben hier bij de audicien ruim 100 euries voor kwijt.

kvwielink

Ja, ik heb eigenlijk al een tijdje de JH16Pro van JH Audio op het oog, maar momenteel wil ik daar het geld nog niet aan uitgeven. Moet ik nog even een tijdje voor doorsparen.
Ik kreeg al een reactie terug van Inear, kom er denk ik wel uit met ze.
Nogmaals dank.