• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Draadloze hoofdtelefoon tot €100

Gestart door TrueRibbon, 23 augustus 2016, 03:05:17

Vorige topic - Volgende topic

TrueRibbon

Beste kenners,

Mijn vriedin wil graag een nieuwe hoofdtelefoon welke draadloos moet zijn. Haar voorkeur gaat uit naar een helder geluid met een stevige bas. Geen beats by dre onzin dat vind ze verschrikkelijk. Wie kan me een tip geven?
Alvast thnx en groet Joost
-Music connects people-

TrueRibbon

Citaat van: Kappa9 op 23 augustus 2016, 03:05:17
Beste kenners,

Mijn vriedin wil graag een nieuwe hoofdtelefoon welke draadloos moet zijn. Haar voorkeur gaat uit naar een helder geluid met een stevige bas. Geen beats by dre onzin dat vind ze verschrikkelijk. Wie kan me een tip geven?
Alvast thnx en groet Joost

P.s. wat hogere prijsklasse mag ook dat leg ik wel bij
-Music connects people-

renewouters

Mijn zus heeft een Skull Candy met bluetooth van ca. 85 euro (type weet ik even niet) en ik was positief verrast door dat ding. Qua geluid niet helemaal mijn smaak maar zeker niet slecht gezien de prijs. Hij heeft in ieder geval een helder geluid en een stevige bas.

TrueRibbon

Citaat van: renewouters op 23 augustus 2016, 16:54:25
Mijn zus heeft een Skull Candy met bluetooth van ca. 85 euro (type weet ik even niet) en ik was positief verrast door dat ding. Qua geluid niet helemaal mijn smaak maar zeker niet slecht gezien de prijs. Hij heeft in ieder geval een helder geluid en een stevige bas.

Beste Rene,

Dank voor je reactie, die ga ik eens even bekijken.
-Music connects people-

analogman


bink79

tiesto koptelefoon akg k167 nieuw in doos

helaas geen draadloze want dat is niks en gaat snel leeg

super strakke bass en zuiver geluid

ik hoor het wel

prijs 100 euro

TrueRibbon

-Music connects people-