• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Audiofreaks lustrum bijeenkomst : 2 Juni 2017 Amersfoort !!

Gestart door Rood, 15 april 2017, 13:44:23

Vorige topic - Volgende topic

Niemand

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

chansig

Audioclub Midden Nederland komt regelmatig bij elkaar in een mooie ruimte...in A'foort. Leobus is lid van die club misschien kan die iets betekenen in de zin van bij wie we moeten zijn ?

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

Benco

Amersfoort is een 150Km enkele reis , dat zie ik nog wel zitten ...
Ik lees graag wat de plannen zijn :)


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

terug-naar-af

17 april 2017, 19:56:52 #33 Laatste wijziging: 17 april 2017, 19:59:02 door terug-naar-af
Citaat van: Rood op 17 april 2017, 09:42:49
Citaat van: minplus op 16 april 2017, 21:34:37


Kom maar op met een locatie . Graag zelfs .
Kunnen we een datum prikken .
Ik heb een mooie locatie weten te vinden op de Zuiderduin, veel open ruimte.

Leobus

Citaat van: chansigvirus ES MKIII op 17 april 2017, 12:42:54
Audioclub Midden Nederland komt regelmatig bij elkaar in een mooie ruimte...in A'foort. Leobus is lid van die club misschien kan die iets betekenen in de zin van bij wie we moeten zijn ?

Gr. Hans

Leobus zit donderdag weer bij de AVMN. Ik zal de beheerder eens vragen of hij ook op zaterdagen verhuurt.
Overigens moet je je vn catering daar niet te veel voorstellen. Eigenlijk alleen maar drinkbaar. Misschien wat op bestelling leverbaar? Vraag ik ook ff.
Ergens in juni hè?
Als het daar ook over audiolampen gaat, heb ik ook nog tijd om een cursus zelfverdediging af te ronden.😄

Groet,

Leobus

chansig

Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

Satch

Drinkbare consumpties, kans op ruzie... Mag ik ook komen?

terug-naar-af

Als ik ook mag komen? (niet gelijk een hardverzakking krijgen hahaha) .. wil mijn vriendin wel een paar verse taarten maken voor bij de koffie daar ))


jpio

18 april 2017, 18:03:13 #38 Laatste wijziging: 18 april 2017, 18:05:32 door jpio
Vreetwaar is altijd wel te regelen en die cursus zelfverdediging.. kan ook op lokatie geregeld worden..lol
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

berret

Citaat van: terug-naar-af op 18 april 2017, 15:54:15
Als ik ook mag komen? (niet gelijk een hardverzakking krijgen hahaha) .. wil mijn vriendin wel een paar verse taarten maken voor bij de koffie daar ))
Van mij wel. Als ik kan, kom ik ook. Kan ik je of de hand schudden of je negeren, maar dan heb ik in ieder geval een persoon achter de postings gezien. Dat is altijd goed.

m44

wel jammer dat hei en boeicop afvalt....das verdorie hier om de hoek

en mega centraal in nederland dacht ik zo
If someone claims to have free will, ask them, "free from precisely what?"

groovy.

In to each life some rain must fall.

terug-naar-af

Citaat van: berret op 18 april 2017, 18:22:22
Citaat van: terug-naar-af op 18 april 2017, 15:54:15
Als ik ook mag komen? (niet gelijk een hardverzakking krijgen hahaha) .. wil mijn vriendin wel een paar verse taarten maken voor bij de koffie daar ))
Van mij wel. Als ik kan, kom ik ook. Kan ik je of de hand schudden of je negeren, maar dan heb ik in ieder geval een persoon achter de postings gezien. Dat is altijd goed.
;-) Trouwens wel eens gelezen/gehoord/ervaring over de Schuman puls generator (7.83 Hz)? Ik ken op facebook iemand die dat zelf gemaakt heeft, vrij groot geval geworden (grote ronde kunstof plaat waar de koperdraaden op gelijmt zijn, gemonteerd tussen dikke houten platen met tussenruimte, dat alles staat op een grote ronde houten bal en dat staat vrij op grint). En hij zet het aan tijdens het draaien van de muziek .. geeft een extra rustgevend gevoel en meer betrokkenheid zoals hij dat omschrijft...



Leobus

Citaat van: m44 op 18 april 2017, 20:37:48
wel jammer dat hei en boeicop afvalt....das verdorie hier om de hoek

en mega centraal in nederland dacht ik zo

Kan natuurlijk ook. Moet er trouwens nog iets van een set geörganiseerd worden bij zo'n bijeenkomst?

Groet,

Leobus

Rood

Een set kan maar hoeft niet . Er is altijd wel iemand die iets wil laten horen of demonstreren .
Helmuth misschien met zijn speakers ?