• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Waar zijn de LP's gebleven?

Gestart door robstuart, 27 april 2017, 16:34:39

Vorige topic - Volgende topic

robstuart

Vandaag vroeg uit de veren om op tijd te kunnen zijn om leuke LP's te scoren op onze vrijmarkt in het dorp.
Wat schets mijn verwondering;  Niets noppes nada, geen enkel LP meer te vinden  :(

Alle jaren was het aanbod goed tot redelijk maar nam wel wat af het laatste jaar.
Vrees dat de tijd voorbij is dat je voor 0,50 tot een Eurootje nog een redelijk LP kon vinden  :-[
Marantz PM8005, NA6005, UD7007, AT-LP120X USB, AT-VM540ML, Schiit-Mani 2 phono trap, KEF IQ90, DAC Topping E70 Velvet, JKE luidsprekerkabel en interlinks

Jeronimo

28 april 2017, 15:46:25 #1 Laatste wijziging: 28 april 2017, 15:48:16 door Jeronimo
Da's vreemd. Op welke markt ik ook kom, ik zie overal vinyl. Maar redelijke albums voor zo'n E. 0,50 - E. 1,--, die tijd lijkt mij inderdaad voorbij. Héél soms lukt het nog. Uit interesse: wil je de naam van je dorp geven? Eventueel via PM?


robstuart

Citaat van: Jeronimo op 28 april 2017, 15:46:25
Da's vreemd. Op welke markt ik ook kom, ik zie overal vinyl. Maar redelijke albums voor zo'n E. 0,50 - E. 1,--, die tijd lijkt mij inderdaad voorbij. Héél soms lukt het nog. Uit interesse: wil je de naam van je dorp geven? Eventueel via PM?

Helaas niet in Dronten dit jaar. :(   
Voorgaande jaren altijd nog een paar fraaie platen kunnen scoren maar dit jaar geen enkele LP gespot.
Marantz PM8005, NA6005, UD7007, AT-LP120X USB, AT-VM540ML, Schiit-Mani 2 phono trap, KEF IQ90, DAC Topping E70 Velvet, JKE luidsprekerkabel en interlinks

.....

Balen, de gekte is los, hier even snel er doorheen gegaan, snel? ja, want onder de 5 euro was er niets te vinden....ja ook voor de

kermisklanten..en dat soort muziek.....zelfs James Last gezien voor 7.50 euro....nee was dan ook heel snel klaar.....elke malloot die iets

heeft opgevangen over vintage vinyl...staat op de vrijmarkt...vorig jaar nog wat kunnen scoren tussen de 0.50 en 2.50 euro...

groovy.

Voor genoemde prijs kun je nog terecht bij de kringloop troep.
De handelaar die op rommelmarkten staan weten de prijzen wel maar nog genoeg lp's te koop hier.
In to each life some rain must fall.

.....

28 april 2017, 20:06:49 #5 Laatste wijziging: 28 april 2017, 20:09:04 door grf-r 2
Citaat van: groovy. op 28 april 2017, 19:50:57
Voor genoemde prijs kun je nog terecht bij de kringloop troep.
De handelaar die op rommelmarkten staan weten de prijzen wel maar nog genoeg lp's te koop hier.

Kringloop hier in rotjeknor valt niets te halen, of je moet fan zijn alle 13 goed...kermisklanten,tante leen en johnie jordaan...demos roesos...nana poeskloeri en willem duijn...maggie magneles  poesiekat en de katten uit dat visdorp...met een beetje mazzel ook band zonder faam....
nee alleen troep dus....
En dan die sukkels op de binnenweg.....35 euro voor Hot Rats van Frank Zappa....gaat ook nergens over....

groovy.

In to each life some rain must fall.