• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

De eerste AFNDC meeting

Gestart door Rood, 28 april 2017, 21:11:54

Vorige topic - Volgende topic

chansig



Eerste foto vanuit man cave...

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

Parker700

Muziek, daar kikker je van op!

Rubble

29 april 2017, 21:13:09 #17 Laatste wijziging: 29 april 2017, 21:19:13 door Rubble
Na een lange, lange, heel lange dag de heren uitgezwaaid.  ;) Het huis weer op orde en de katten rustig.

Was erg gezellig en veel (voor mij) nieuwe oude muziek gehoord. De speakers hebben het gehouden en ik ook. Zeker voor herhaling vatbaar.  8) De eerste workshop "hoe herken ik originele, onversneden en onvervalste nichtendisco" vindt volgende maand plaats.

Ik denk dat de buren blij zijn dat de AFNBC leden weer opgekrast zijn.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Not Tubeless

Was leuk! Bedankt voor dd gastvrijheid Rubble! Fijne mensen, apparatuur en muziek!!














Rubble

Dank je NT. Was zeer zeker geslaagd. Nog sorry voor het System of a Down nummer.  :-[ ;D ;)
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Sytse Fliege

Is dat nou Rood, daar links op de bank (rechts voor hem)? Die lijkt ook helemaal niet meer op z'n profielfoto!

;D
Ach, kikker toch op!

Rood

Morgen ga ik nog wat dieper op de materie in .

System of a Down met Toxicity .......
Wat een PA geluid daar op de zolder . Damn wat klonk dat goed .
Het stond heel erg hard en elk instrument ( en stem ) bleef 100 procent hoorbaar .
Nu zullen een hoop mensen denken en vervolgens ook gaan typen dat het bij hun thuis ook zo is : gefeliciteerd .
Dat is het niet  ;)

Sytse Fliege

Nee, dat klopt. Ik heb geen rookmelder op mijn plafond.

Sjongejonge, 't moet er af en toe wel heftig aan toe gaan daar zeg!
Ach, kikker toch op!

Roeivogel

En het bleef nog lang onrustig in huize Rubble  :police:

Maar zo te zien was het beregezellig en was het gezelschap aangenaam.

Misschien een beknopte setlist posten zodat we hier op het forum de (muziek)sfeer een beetje meekrijgen?
ADAM ARTist 5 / B&W DM2A + DM4 + DM100i / Dual 721 / Eltax Linear Response 10.5 / Onkyo A-809 / TvW CD104 / Schiit Bifrost 2 / Schiit Magni 3 / Schiit Modi Multibit 2 / Sony CDP-35 / Sony CDP-XB930 / Sony MDS-JB980 / Technics S(pylac)A-600 / Technics SL-Q3 /  Thorens TD-320 Mk II

Not Tubeless

Ik zal morgen mijn setlist plaatsen. Heb ik nu geen zin meer in.

Rubble

Ik zal straks ook even noteren wat er gedraaid is. Eerst koffie.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Wim72

De buren het ook allemaal overleefd?

Rubble

30 april 2017, 08:28:37 #27 Laatste wijziging: 30 april 2017, 08:32:43 door Rubble
Uit mijn "verzameling":

Gary's Gang - Showtime
Azoto - San Salvador
UK Science - Mainline
Kraze - The Party
The Quick - The rhythm of the jungle
Yazoo - diverse nummers
VCMG - diverse nummers

Als buitenbeentjes:

System of a Down - Toxicity
Vitalic - Valletta Fanfares

En nog wat los Spotify werk aan het einde maar die weet ik effe niet meer allemaal.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Rubble

Citaat van: Wim72 op 30 april 2017, 08:27:25
De buren het ook allemaal overleefd?
Ja hoor, vanochtend liepen ze alweer met veel brio de trappen op en af zo te horen. Ze hebben 2 puber zoons. Geen medelijden met die lui, al hebben we we er over het algemeen geen of weinig last van.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Wim72

Als dit af en toe op normale tijden gebeurt is er weinig aan de hand en het stof moet af en toe ook van zolder geblazen worden ;D