• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

mijn lp's gaan er ook uit.

Gestart door Drs Pijpoloog, 30 april 2017, 11:00:53

Vorige topic - Volgende topic

Drs Pijpoloog

De cd's heb ik al weg gedaan, nu de lp's nog.

Is er belangstelling voor een 300 lp's in NM en VG conditie gewassen en met nieuwe binnen en buitenhoes?
Voornamelijk pop/rock en wat Jazz.

Gr Piet.
Canor TP 106vr precision tube amplifier, VPI hw 19 MK IV, met SME IV arm en een Ortofon Jubilee element, Sugden, optima phono pre(KT gemod.), Sony SCD 555es(KT gemod.), speakers, ADAM audio, De Column MK III. bekabeling , DIY, v/d hull en Isotek.

Parker700

Voor wat Jazz heb ik altijd belangstelling. ^-^
Muziek, daar kikker je van op!

Drs Pijpoloog

Canor TP 106vr precision tube amplifier, VPI hw 19 MK IV, met SME IV arm en een Ortofon Jubilee element, Sugden, optima phono pre(KT gemod.), Sony SCD 555es(KT gemod.), speakers, ADAM audio, De Column MK III. bekabeling , DIY, v/d hull en Isotek.

Drs Pijpoloog

Mooie Box van Patricia Barber?????????
Canor TP 106vr precision tube amplifier, VPI hw 19 MK IV, met SME IV arm en een Ortofon Jubilee element, Sugden, optima phono pre(KT gemod.), Sony SCD 555es(KT gemod.), speakers, ADAM audio, De Column MK III. bekabeling , DIY, v/d hull en Isotek.

Parker700

Citaat van: Drs Pijpoloog op 30 april 2017, 11:17:52
Citaat van: Parker700 op 30 april 2017, 11:08:52
Voor wat Jazz heb ik altijd belangstelling. ^-^

Geen Metal dus?
Dat kunnen mijn k*tboksjes oren niet aan. 8)
Muziek, daar kikker je van op!

Drs Pijpoloog

Citaat van: Parker700 op 30 april 2017, 11:20:39
Citaat van: Drs Pijpoloog op 30 april 2017, 11:17:52
Citaat van: Parker700 op 30 april 2017, 11:08:52
Voor wat Jazz heb ik altijd belangstelling. ^-^

Geen Metal dus?
Dat kunnen mijn k*tboksjes oren niet aan. 8)



Ok. Zo kut zijn die boksjes van jou niet hoor. ;)
Canor TP 106vr precision tube amplifier, VPI hw 19 MK IV, met SME IV arm en een Ortofon Jubilee element, Sugden, optima phono pre(KT gemod.), Sony SCD 555es(KT gemod.), speakers, ADAM audio, De Column MK III. bekabeling , DIY, v/d hull en Isotek.

Beersdude


chansig

Ik zou het proberen via de pm. Hij is als sinds eind december niet meer online geweest.

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers