• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

verwijderen van mjin account

Gestart door Goldfingers, 27 september 2017, 20:24:15

Vorige topic - Volgende topic

Goldfingers

beste dames en heren,
ik zit me suf te zoeken op deze helpschermen en onder accountinstellingen maar kan niet vinden hoe ik mijn account kan verwijderen. Ik kom er te weinig om dit hier langer in leven te houden. Ik verzoek een van de beheerders mij te verwijderen.
Dank voor de hulp en informatie ik in de afgelopen paar jaren heb gekregen. Ik heb veel geleerd. Nu wordt het tijd het anker te lichten en verder te gaan.
Dank en het ga u goed.
Voornamelijk Pioneer, wat Akai en Sony en andere leuke dingen, Wel alles vintage.

Carballal

I do not understand with these content, can you explain more?

Sytse Fliege

Ach, kikker toch op!

groovy.

In to each life some rain must fall.

Rubble

Of iemand op een auto gala met dronkenmanspraat.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

morph

7 februari 2018, 13:28:11 #5 Laatste wijziging: 7 februari 2018, 14:20:04 door morph
Citaat van: Carballal op  7 februari 2018, 04:38:37
I do not understand with these content, can you explain more?
More is a four letter word which means that this is not all there is.
Some say "les is more" but that's inaccurate and an example of the geerdian language, that has no relation to Klingon or other alien variants of throat hurting acrobatic art forms.
When spoken of "less is more" it can be seen as the way to convince people that too much additions can have a negative outcome on the whole. Which can be seen only as a personal opinion.
I do hope this answers your question appropriate.

Sytse Fliege

Ach, kikker toch op!

minplus

7 februari 2018, 16:57:55 #7 Laatste wijziging: 7 februari 2018, 16:59:40 door minplus
 :laugh: :laugh: :laugh:

Bovendien is Carballal Opa en alle anderen in de percentage-statistieken gepasseerd.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Benco

Citaat van: Goldfingers op 27 september 2017, 20:24:15beste dames en heren,
ik zit me suf te zoeken op deze helpschermen en onder accountinstellingen maar kan niet vinden hoe ik mijn account kan verwijderen. Ik kom er te weinig om dit hier langer in leven te houden. Ik verzoek een van de beheerders mij te verwijderen.
Dank voor de hulp en informatie ik in de afgelopen paar jaren heb gekregen. Ik heb veel geleerd. Nu wordt het tijd het anker te lichten en verder te gaan.
Dank en het ga u goed.


Blijkbaar word het dus nooit verwijderd.


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

morph

Hoe dit soort verzoeken werd afgehandeld in de tijd van de voorloper van AudioFreaksForum is niet goed te achterhalen.
Sinds de verandering naar het huidige forum wordt zo'n verzoek gewoon gehonoreerd door de moderators.

Of zo'n verzoek zinvol is terwijl iemand die zich ooit aangemeld heeft simpelweg kan besluiten niet meer in te loggen hangt af van de persoon en diens zelfbeheersing.
Blijkbaar vreesde hier iemand zich niet te kunnen inhouden maar is dat in dit geval de laatste 5 jaar niemand opgevallen.

mod-morph

minplus

Als een account verwijderd is blijven de berichten van die persoon nog gewoon op het forum staan want anders zouden veel discussies onzinnig worden en zinnige bijdragen van hem verloren gaan.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Sterremuur

Het is ook veel te veel werk....
Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum