• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Nieuwe mods

Gestart door Tdo, 29 september 2017, 16:11:30

Vorige topic - Volgende topic

Jeronimo

Zag dit draadje zojuist pas. Heren minplus en morph, tnx! :) Minplus weet als voormalig leraar natuurlijk precies hoe je de balans vindt tussen de teugels aanhalen en de oudere jongeren onder ons wat onderling te laten ravotten. ;) Van morph heb ik ook de indruk dat die hier ook goed zijn weg in zal vinden. Veel succes beiden, en ook veel plezier gewenst!

Wim72

In de VS gaat men billekoek weer invoeren, helaas voor de nieuwe mod's technisch onmogelijk om uit te voeren op opstandige forumleden ;D ::)

http://www.nieuws-dump.nl/school-slaan-2/

20ten

Citaat van: Rood op 29 september 2017, 17:37:57
Citaat van: 20ten op 29 september 2017, 17:33:36
Tis te hopen dat je heel veel begrip toont voor de gehakten, snotten lampen, hoe het allemaal ook heten mag.
En dat je discussies hun gang laat gaan, niet meteen afdoen met stemmingmakerij, wat ik zojuist ergens las.
Misschien zouden er meer nieuwe mods moeten komen, die ouwe garde die het al jaren doen en behoorlijk bevooroodeeld zijn zouden afstand kunnen nemen voor nieuwe mensen.
Dat zou misschien het forum kunnen opfrissen en een nieuw elan geven.

Helaas gelijk  ;D

Welkom en sterkte Minplus .

Wat is er helaas aan??
Ook nu zit je weer met 2 mensen, die hier lang zitten en bevooroordeeld zijn. Dus niet echt iets nieuws.
In een bedrijf werkt dat ook niet zo, maar dit is geen bedrijf , hoor ik nu al als tegenargument.
Nu nog die 2 ouderen weg, dat zou voor veel mensen  belemmeringen weg halen.
Alhoewel we het ook niet moeten overdrijven, tis maar een nedtalig audioform, met als specialiteit gehakt snot enzv...waar werkelijk geen audiofiel in amerika, brazilie,. spanje , australie,, enzv..wakker van ligt. ;D ;D
Ik denk ook dat het verschil in een gangbare set veel groter is dan in een set die al een jaar of 5 op weg is.
( een grotere onzin heb ik niet eerder gelezen )

geerd

van harte heren met deze aanstelling , hopelijk wordt het weer gezellig en kan een mening of een grapje weer op het forum .
ruzie is er al genoeg op de wereld helaas ,laten we er dan ook op hopen dat de heren niets te doen krijgen en het gezellig houden
extra voor die het missen ,,,,  .....  ???? !!!!
zelf plaatsen waar nodig bvd of b,v,d

a.b.

Ik vind dit forum in 't algemeen erg gezellig.

Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

Rood

Citaat van: 20ten op 30 september 2017, 20:39:40
Citaat van: Rood op 29 september 2017, 17:37:57
Citaat van: 20ten op 29 september 2017, 17:33:36
Tis te hopen dat je heel veel begrip toont voor de gehakten, snotten lampen, hoe het allemaal ook heten mag.
En dat je discussies hun gang laat gaan, niet meteen afdoen met stemmingmakerij, wat ik zojuist ergens las.
Misschien zouden er meer nieuwe mods moeten komen, die ouwe garde die het al jaren doen en behoorlijk bevooroodeeld zijn zouden afstand kunnen nemen voor nieuwe mensen.
Dat zou misschien het forum kunnen opfrissen en een nieuw elan geven.

Helaas gelijk  ;D

Welkom en sterkte Minplus .

Wat is er helaas aan??
Ook nu zit je weer met 2 mensen, die hier lang zitten en bevooroordeeld zijn. Dus niet echt iets nieuws.
In een bedrijf werkt dat ook niet zo, maar dit is geen bedrijf , hoor ik nu al als tegenargument.
Nu nog die 2 ouderen weg, dat zou voor veel mensen  belemmeringen weg halen.
Alhoewel we het ook niet moeten overdrijven, tis maar een nedtalig audioform, met als specialiteit gehakt snot enzv...waar werkelijk geen audiofiel in amerika, brazilie,. spanje , australie,, enzv..wakker van ligt. ;D ;D

Helaas .. omdat ik liever had gezien dat je geen gelijk had .
Audiolampsnotmensen die door één mod meer mogen omdat .. En daarna Armageddon gaan roepen als een van de uitvinders een ban krijgt .
Alsof Osho geen rode kleren meer mocht dragen .
Daar tegenover de audiolampsnottegenhangermensen die koste wat het kost alles bewezen willen zien worden .
En als het niet bevalt dan snel het Vaarwel topic van Satch sluiten omdat alles al gezegd is ?  Lekker makkelijk die struisvogels ;D
Toeval trouwens ? 's Middags een , voor sommigen , guru die hij een ban geeft en des avonds zegt hij zelf vaarwel ? Satch kennende is het geen rancuneus laatste kunstje .

In de tussentijd lopen de mensen , en flink oudgedienden , weg en wordt elke nieuwe aanmelding gezien als een vooruitgang . De teller staat op ..
Het wachten is op het volgende licht dat ons haarfijn uit kan leggen dat de aanwezigheid van iedereen hier vrijwillig is . 

Morph ook veel plezier en wijsheid toegewenst . Dat je maar weinig op hoeft te treden  ;)
Jammer dat je dienstfiets niet groen is .

morph

In het algemeen kan men stellen dat na overleg soms niet meer is te bereiken dan een compromis, waarbij niet iedereen volledig tevredengesteld kan worden.
In situaties met veel uiteenlopende karakters met slechts één bindende factor, deelname aan het forum, zal dit vaak voorkomen.

Zij die telkens slechts "hun gelijk willen halen" zullen in forumdiscussies zoals die op AudioFreaks bestaan niet áltijd succesvol zijn. Daar moeten zij dan maar aan wennen.
Zij die "hun gelijk willen halen" niét als uitgangspunt nemen, beleven mogelijk meer ontspanning aan het forummen en steken hier en daar misschien ook nog eens iets op van dat wat zich buiten hun vertrouwde gezichtsveld afspeelt onder de mensen.


@Rood
Deze fiets had ik al, en is bruikbaar voor wat snellere ingrepen.
Groen, dus ook nog eens beter voor het milieu...

Sytse Fliege

 ;D

Ai, ik heb geen enkele groene auto meer, en de laatste is ook nog eens in brand gestoken (da's pas goed voor het milieu!), ben ik nu een milieucrimineel?

Ok, "on topic", ik heb mijn bedenkingen bij wat er gebeurd is en ook zo mijn twijfels (gehad) of ik mijn energie (er) hier nog wel in moet steken.
Ik ben geen audiolamp/tegel etc. adept, maar ik vind wel dat topics die daar specifiek over gaan niet constant volgeblaft moeten worden met de welles/nietes-discussie.
Dat zou er wat mij betreft uitgemodereerd mogen worden, met indien noodzakelijk een ban (permanent desnoods) voor mensen die zich daar na een aantal vriendelijke waarschuwingen niet aan willen houden.

Let wel, ik ben volstrekt geen tegenstander van de welles/nietes-discussie, maar maak daar dan - als je het wilt aanzwengelen - een apart topic voor aan. En vlieg elkaar daar desnoods in de haren, een beetje polemiek kan ook geen kwaad.
Overigens is dat wellicht in het verleden allemaal al de revue gepasseerd, zo lang volg ik 't hier nu ook weer niet.

Verder - en ik weet dat ik zelf ook regelmatig de grootste onzin verkoop - zou ik er niet zo veel moeite mee hebben (ja, een eufemisme) als er wat meer gemodereerd wordt op mensen die alléén maar onzin verkopen.

Anyway, ik heb AF altijd het enige voor mij echt interessante audioforum gevonden en ik hoop eerlijk gezegd dat het dat ook zal blijven.
Ach, kikker toch op!

suffeteun

Veel succes Minplus en Morph.Leuk. 8)

a.b.

Citaat van: morph op  1 oktober 2017, 13:09:03

Zij die telkens slechts "hun gelijk willen halen" zullen in forumdiscussies zoals die op AudioFreaks bestaan niet áltijd succesvol zijn. Daar moeten zij dan maar aan wennen.


Dus er gaat daadwerkelijk wat veranderen als gevolg van nieuw mod beleid?  ;D ;D

Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

Benco

Citaat van: Opa Spylac op  1 oktober 2017, 13:40:56
;D

Ai, ik heb geen enkele groene auto meer, en de laatste is ook nog eens in brand gestoken (da's pas goed voor het milieu!), ben ik nu een milieucrimineel?

Ok, "on topic", ik heb mijn bedenkingen bij wat er gebeurd is en ook zo mijn twijfels (gehad) of ik mijn energie (er) hier nog wel in moet steken.
Ik ben geen audiolamp/tegel etc. adept, maar ik vind wel dat topics die daar specifiek over gaan niet constant volgeblaft moeten worden met de welles/nietes-discussie.
Dat zou er wat mij betreft uitgemodereerd mogen worden, met indien noodzakelijk een ban (permanent desnoods) voor mensen die zich daar na een aantal vriendelijke waarschuwingen niet aan willen houden.

Let wel, ik ben volstrekt geen tegenstander van de welles/nietes-discussie, maar maak daar dan - als je het wilt aanzwengelen - een apart topic voor aan. En vlieg elkaar daar desnoods in de haren, een beetje polemiek kan ook geen kwaad.
Overigens is dat wellicht in het verleden allemaal al de revue gepasseerd, zo lang volg ik 't hier nu ook weer niet.

Verder - en ik weet dat ik zelf ook regelmatig de grootste onzin verkoop - zou ik er niet zo veel moeite mee hebben (ja, een eufemisme) als er wat meer gemodereerd wordt op mensen die alléén maar onzin verkopen.

Anyway, ik heb AF altijd het enige voor mij echt interessante audioforum gevonden en ik hoop eerlijk gezegd dat het dat ook zal blijven.

Top !

Alleen vrees ik dat ik er dan uit zal vliegen , echt nuttige postings onder mijn naam  zijn schaars onbestaande .


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

Sytse Fliege

Er mag één excuusBelg op 't forum...
Ach, kikker toch op!

minplus

Citaat van: a.b. op  1 oktober 2017, 13:52:25
Citaat van: morph op  1 oktober 2017, 13:09:03

Zij die telkens slechts "hun gelijk willen halen" zullen in forumdiscussies zoals die op AudioFreaks bestaan niet áltijd succesvol zijn. Daar moeten zij dan maar aan wennen.


Dus er gaat daadwerkelijk wat veranderen als gevolg van nieuw mod beleid?  ;D ;D

Zeker. Het gaat bikkelhard worden.
Heb m'n tok al permanent voor m'n fruitmand gegespt en ben op zoek naar boksbeugels op internet. 8)

Maar goed, meer serieus, ik ben er ingestapt omdat ik audiofreaks een plezierig en vergeleken met vergelijkbare andere fora zeer tolerant forum vind en hoop te kunnen meewerken het een zeer plezierig forum te laten blijven.
De afgelopen jaren zijn steeds bij bepaalde onderwerpen felle discussies verschenen waar mensen van mening verschilden. Discussies kunnen heel zinvol zijn, maar zodra het een debat geworden is en/of men persoonlijk gaat aanvallen of schelden is het verder zinloos. Dan zullen mensen niet altijd succesvol zijn en kunnen sommigen mogelijk beter de politiek in.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

minplus

Citaat van: Benco op  1 oktober 2017, 16:00:32
Citaat van: Opa Spylac op  1 oktober 2017, 13:40:56
;D

Ai, ik heb geen enkele groene auto meer, en de laatste is ook nog eens in brand gestoken (da's pas goed voor het milieu!), ben ik nu een milieucrimineel?

Ok, "on topic", ik heb mijn bedenkingen bij wat er gebeurd is en ook zo mijn twijfels (gehad) of ik mijn energie (er) hier nog wel in moet steken.
Ik ben geen audiolamp/tegel etc. adept, maar ik vind wel dat topics die daar specifiek over gaan niet constant volgeblaft moeten worden met de welles/nietes-discussie.
Dat zou er wat mij betreft uitgemodereerd mogen worden, met indien noodzakelijk een ban (permanent desnoods) voor mensen die zich daar na een aantal vriendelijke waarschuwingen niet aan willen houden.

Let wel, ik ben volstrekt geen tegenstander van de welles/nietes-discussie, maar maak daar dan - als je het wilt aanzwengelen - een apart topic voor aan. En vlieg elkaar daar desnoods in de haren, een beetje polemiek kan ook geen kwaad.
Overigens is dat wellicht in het verleden allemaal al de revue gepasseerd, zo lang volg ik 't hier nu ook weer niet.

Verder - en ik weet dat ik zelf ook regelmatig de grootste onzin verkoop - zou ik er niet zo veel moeite mee hebben (ja, een eufemisme) als er wat meer gemodereerd wordt op mensen die alléén maar onzin verkopen.

Anyway, ik heb AF altijd het enige voor mij echt interessante audioforum gevonden en ik hoop eerlijk gezegd dat het dat ook zal blijven.

Top !

Alleen vrees ik dat ik er dan uit zal vliegen , echt nuttige postings onder mijn naam  zijn schaars onbestaande .

Ben het vrijwel volledig met Opa Spuuglok eens, Benny, maar zit meteen met hetzelfde probleem als jij: moet ik mezelf meteen bannen (ook al weet ik nog niet hoe dat moet).
Moet nog oefenen.
Mag ik jou daarvoor gebruiken?
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Rubble

Kunnen wij eens een foto krijgen van die Mod cockpit met die ban- en bezemknoppen? Ik stel me er een Zeppelin achtige aluminium profiel constructie bij voor, waar de mod dan achter een bedieningspaneel zit met lampjes en pluggen, en deze met lederen vliegeniershelm op de postings in toom houdt. Maar ik kan het mis hebben.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield