• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

In memoriam Johan Schlepers (phelsuma)

Gestart door KT88, 22 maart 2018, 18:24:52

Vorige topic - Volgende topic

KT88

Via Facebook bereikte mij het bericht dat forumlid Phelsuma, oftewel Johan Schlepers, vorige week is overleden aan zijn reeds lang slepende ziekte.

Een aantal forumleden kent hem wel, en van de bezoekjes aan hem zijn nog wel verslagen terug te vinden.
Johan had een erg mooie set die uiteindelijk bestond uit Apogee Duetta Signatures, Classé versterking en enkele mooie bronnen.
Deze apparatuur zal binnenkort te koop worden aangeboden via een betrouwbaar kanaal.

Rust zacht, Johan. Niet alleen jouw set maakte indruk op mij, ook jijzelf als persoon.
- Audiodidact -

groovy.

22 maart 2018, 18:27:54 #1 Laatste wijziging: 22 maart 2018, 18:35:47 door groovy.
Triest.
Oef 62 pas.
Gecondoleerd familie en vrienden
In to each life some rain must fall.

Roots

Wat een verschrikkelijk nieuws...Rust zacht beste Johan.
Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SCD-555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

Tdo

Sterkte voor hen die hem moeten missen..
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

minplus

Triest. En veel te vroeg.
Heb hem nooit mogen ontmoeten.
Sterkte voor alle familie en vrienden.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

jpio

ja dat is een erg treurig bericht. Ben bij hem geweest en leerde hem kennen als een zeer goed geinformeerd, kennisrijk en zachtaardig mens.
Mijn condoleances aan familie en vrienden.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Celica TA40

Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

Rubble

"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield


Niemand

Shit ,da's schrikken .
Ik ben er wel eens geweest ,een erg fijn mens
Rust zacht Johan
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Randomuser

Inderdaad, rust zacht. Ik ben weleens bij Johan geweest en genoten van zijn schitterende Classe en Apogee set...  :-\

TANNOY

ow wow!  :(

dat is weer schrikken!

gecondoleerd!
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/