• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Statistieken 2.0

Gestart door Sytse Fliege, 2 februari 2018, 22:00:51

Vorige topic - Volgende topic

KT88

Sic transit gloria mundi.......

Oftewel: hoe snel men aan lager wal geraakt.
- Audiodidact -

Sytse Fliege

PS: Nog een tip Parker700; probeer heer B. in een serieuze audiodiscussie te lokken en zeg zelf zo min mogelijk!

Ik wens u veel plezier met deze for your convenience aangeboden tip van Opa S.
Ach, kikker toch op!

KT88

- Audiodidact -

Sytse Fliege

Citaat van: KT88 op  2 februari 2018, 23:34:33
Sic transit gloria mundi.......

Oftewel: hoe snel men aan lager wal geraakt.

Tja, statistieken maken inderdaad meer kapot dan je lief is.

Desondanks, de waarheid en niets dan de waarheid, dat is waar wij pal voor staan!

PS: Heer B., er zijn dus nog wél mensen die pal staan en blíjven staan! En dat zonder vrouw!
Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

Citaat van: KT88 op  2 februari 2018, 23:36:27
Sic!!! (!)

Jaja, leuk is 't niet, je zou er een sic! van krijgen.

Hoe is 't met m'n punten trouwens?

Wow, 19 punten voor slechts één avondje hard werken!

Ach, kikker toch op!

KT88

Vertel nog eens over hoe je kinderen moet opvoeden, Opa.....


Oh wacht.
- Audiodidact -

Sytse Fliege

Citaat van: KT88 op  2 februari 2018, 23:38:12
Vertel nog eens over hoe je kinderen moet opvoeden, Opa.....

Oh wacht.

Zie ze eerst maar eens te krijgen voordat je daar over mee mag praten...

>:(
Ach, kikker toch op!

KT88

2 februari 2018, 23:41:57 #37 Laatste wijziging: 2 februari 2018, 23:43:57 door KT88
Hmmmm......daar wil ik liever niet aan denken.
Waarschijnlijk lopen er wel wat kleine Александр-tjes rond ergens.

Jaja, in het zweet des aanschijns zult gij op uwe lauweren rusten. En zo hoort 't ook.
- Audiodidact -

Sytse Fliege

KT, wilt u svp niet te veel off-topic praten in dit topic?

Ik zie de hele AF-top al weer zweten bij de hoeveelheid punten die er hier doorheen vliegen, ze zijn zonder meer in staat om het hele topic naar het grand café te jagen. Wat zeg ik, om 't hele topic gewoon weg te bezemen.
Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

Citaat van: KT88 op  2 februari 2018, 23:41:57
Waarschijnlijk lopen er wel wat kleine Александр-tjes rond ergens.

Liever daar dan hier...
Ach, kikker toch op!

KT88

- Audiodidact -

Roots

Thiel 3.6, Krell FPB200C, Krell KRC HR/KPE Ref, Sony SCD-555ES, North Star usb 32, Thorens TD160Smk4/SME3/Goldring Eroica LX

Rubble

Een vraag voor de mods. Is het mogelijk om ook beoordelingsafhankelijk te posten? Lezers kunnen dan op een schaal van bijv. 1-5 aangeven hoe nuttig een post gevonden wordt. Op die manier kunnen de statistieken nog iets verder de diepte in.

Andere criteria voor posts zijn ook mogelijk, zoals vermakelijkheid, irritatieniveau, leesbaarheid etc.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

morph

Zo'n geplaatste-berichtenwaardering klinkt heel gunstig voor de sociale betrokkenheid op AudioFreaks.
En het is voor mij als moderator natuurlijk een heerlijk vooruitzicht om uit wens van de forumbezoekers over liken te mogen gaan.

Rubble

"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield