• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Statistieken 2.0

Gestart door Sytse Fliege, 2 februari 2018, 22:00:51

Vorige topic - Volgende topic

Sterremuur

Zwammen kan ik niet goed, ook volgens mijn vrouw, die dat erg goed kan. :angel:
Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

Sytse Fliege

Ja, dat zie je vaker bij mannen die getrouwd zijn.

Je denkt toch niet dat Opa S. toen hij nog met moeders de hex was zo'n respectabel percentage bij elkaar had kunnen sprokkelen hè. Nee, toen had hij wel wat anders aan zijn hoofd...

;D

Anderzijds, praatjes vullen geen gaatjes en je zal dan maar tandarts zijn...
Ach, kikker toch op!

Heintje

Citaat van: Wim72 op  4 februari 2018, 00:35:41
P.S. Mensen in Groningen b.v. sparen nu scheuren in hun huis en dat geeft toch iets tastbaars... :(

En ik maar denken dat de scheur het enige in het huis is wat niet tastbaar is!


+1 weer ...  8)

Sytse Fliege

Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

Citaat van: Roots op  3 februari 2018, 21:46:17
Zot!  ;D Hoeveel punten heb ik nu, en hoeveel moet ik bijbetalen voor een Bram Broccoli?

Hola, die dingen bestaan dus ook nog, Bram Broccoli's.

Spaaractie van de Lidl klaarblijkelijk. Nu kom ik daar nooit - je komt hier niet door de Albert Heijn barricade heen, in een omtrek van een kilometer zitten er daar hier vier van.
Het dichtstbijzijnde alternatief is de Depro-Markt, met drie filialen, dus al slecht je de Albert Heijn barricade, voordat je dan ook nog eens door de Depro barricade bent...
En dan praat ik nog niet eens over Vomars, Sparren, Plussen, Marqten, Aldi's, Dirk van den Broeks, Hoogvlieten, Jumbo's en weet ik veel wat je nog meer tegenkomt voordat je vanuit hier eindelijk de eeste Lidl tegen 't lijf loopt.

Zit wel een beetje een spruitjeslucht aan hoor, die spaaractie, maar ja, da's dan natuurlijk ook niet helemaal vreemd.
Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

Citaat van: Opa S. op  3 februari 2018, 19:12:13
Zo, laten we de balans eens opmaken;



Sinds de statistiseringsstart dus 30(!)(sic!) punten er bij! Dat is 0,47% van het totaal!
En als je nagaat dat ik - statistisch gezien uiteraard - mijn punten sinds mijn bestaan hier in een percentage van 0,06% per dag bij elkaar heb gesprokkeld, dan zal iedereen het met mij eens zijn dat mijn nieuwe tactiek 783,33% effectiever is dan de oude en beproefde tactiek.

Bovendien weet ik nu dat ik met 121,733 dagen noeste arbeid de 10.000 punten aan zal tikken. Iets waar ik anders 1037,57 dagen over gedaan zou hebben.

Wij zijn blij.


Mmmm.... iets klopt er niet met de statistieken.... ik had ondertussen al lang aan de 10.000 punten moeten zitten (want, 443 dagen verder nu), maar ik zit nog steeds pas aan de 7954. Er klopt iets niet, met die forumsoftware....

Desondanks ben ik wel op de goede weg, want de oorspronkelijk geplande 1037,57 dagen zijn ondertussen verminderd tot 1007,37 dagen! Chapeau, dat scheelt toch een maand!

Voor de rekenaars onder ons; vandaag is 23-4-2019 (maar vandaag telt nog niet mee), dus = het 22-4-2019 minus 3-2-2018 = 443 dagen. Het verschil in posts is 7954 nu minus 6348 toen = 1606 postings, ofwel 3,62528 per dag. Gaan we kijken wanneer we de 10.000 punten aantikken, dan heb ik nog 2046 posts te gaan en met een tempo van 3,62528 per dag komt dat op 564,37 dagen. Samen met de oorspronkelijke 443 dagen kom ik dan uit op een grand totaal van 1007,37 dagen. Zes november 2020 is de dag, dat Opa S. zijn 10.000 punten verwachten mag. We zien er van harte naar uit!

PS: Misschien dat er her en der nog een klein foutje in zit hoor, ik heb 't allemaal even snel uit 't hoofd uitgerekend en ach, zo jong zijn we natuurlijk ook niet meer.
Ach, kikker toch op!

morph

Citaat van: Opa S. op 23 april 2019, 07:21:00
met een tempo van 3,62528 per dag

PS: Misschien dat er her en der nog een klein foutje in zit hoor


Sytse Fliege

Hohoho, dat is vanaf het begin gerekend. Ik rekende nu met de start van de statistiseringsslag.

Wat overigens wel weer aangeeft dat ik aardig constant ben, in mijn postgedrag.

Wat dan weer een aardige manier is om te zeggen dat jullie mods nog even schriepering als altijd zijn, met de punten!  >:(
Ach, kikker toch op!