• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Statistieken 2.0

Gestart door Sytse Fliege, 2 februari 2018, 22:00:51

Vorige topic - Volgende topic

Sytse Fliege

Jaja mensen, aangezien ik hier geen loon naar werken krijg - lees: waardering voor de overstelpende hoeveelheid warmbloedige bijdragen aan dit verder af en toe zo levenloze forum - heb ik maar eens in kaart gebracht wat ik werkelijk beteken!
Dat ook ik en samen met mij nog een aantal zeer bijdragende ondergewaardeerde mensen het eerbetoon krijgen waar zij recht op hebben!
Dus.

Om maar eens een aftrap te doen, daar waar het mijn diepgravend onderzoek betreft;

De grootse zwamneus op dit forum is niet ik, is NIET KT88 (hoe onwaarschijnlijk dat ook lijkt), nee, dat is:

Boer Bruut,varkenshouder

Boer Bruut,varkenshouder heeft het sinds 5 november 2008 tot op heden voor elkaar gekregen om 82,73% van zijn bijdragen gezwam te laten zijn (lees Grand Café).

Hulde! Hij doet het ruimschoots beter dan de toch ook uitermate scherp scorende

tubejack

die met 77,96% toch ook een hoop onzinnigs heeft weten bij te dragen sinds 26 juni 2006.

Knap hoor! Ga zo door! En dan, dat hadden we niet verwacht, maar toch ook weer wel als we er goed over nadenken, want wie staat er op de derde plaats? Nou?

Tom!! (sic)

Sinds 10 november 2010 heeft hij ons weten te vermaken met 70,02% off topic geneuzel.

Grandioos! Nog vele jaren gewenst! En dan, met stip op nummer vier, we wisten het wel;

B. Gehakt

69,53% van zijn berichten is sinds 14 december 2006 vakkundig onzin, hij mag daarom met verve de titel "deskundige" dragen, hetgeen hij natuurlijk ook vol trots doet.

Ik hoop van harte dat zijn creageniteit nog jarenlang een bodemloze put van vermaak zal zijn op ons zo geliefde forum. Wat voor Tom! geldt geldt ook voor onze volgende winnaar;

Parker700

Je hoort nooit wat van deze man, maar nu blijkt hij gewoon de vijfde plaats in te nemen als het om de hoeveelheid gespuide onzin gaat, te weten 68,32% van al zijn berichten en dat allemaal sinds 1 augustus 2006.

Wij houden van hem en daarom wensen wij hem - ondanks dat we hem nooit horen - toch het allerbeste toe als het er om gaat ons forum te vervuilen met zijn off-forum bijdragen.

Goed, dat was de top vijf.

Nog meer interessants?

Jazeker. Want kijken we naar absolute aantallen geneuzel, wie staat er dan met stip op 1?

We hadden het natuurlijk kunnen weten;

theo technics

Want sinds 26 augustus 2004 heeft hij ons weten te vermaken met een totaal aantal van 68595 bijdragen waarvan 34333 geneuzel is.

Er zijn er vast die dat allemaal maar nics vinden, maar ik zou u zeker willen vragen voorlopig gewoon toch nog even een tijdje op gelijke wijze voort te gaan.

En, maar dat hadden we natuurlijk al lang verwacht, sterker nog, we vroegen ons al af waar hij bleef, met verve op de tweede plaats;

KT88

Hij is er wel, hij is er niet, maar ondertussen heeft hij toch sinds 1 december 2006 61935 berichten de wereld in geslingerd, waarvan er 33969 misschien wel helemaal nergens op sloegen.

Wij waarderen het ten zeerste waarde KT, en goed nieuws, u zit maar een paar honderd posts van de eerste plek die u op niet al te lange termijn zeker zult gaan bemachtigen.
Ik zou zelfs kunnen uitrekenen wanneer, maar dan moet ik nu ophouden met deze waardevolle bijdrage en dat wil ik u allen niet aandoen.

En dan, op drie, duidelijk plaats verliezend, want zo vaak zien we hem niet meer;

Niemand

Die sinds 9 september 2007 toch ook 54425 berichten het toneel heeft laten zien, waarvan ruim meer dan de helft - 31735 berichten - hoogstwaarschijnlijk brol was.

Goed. Leuk hè, tot noch toe!

Wie is er dan de meest saaie AF-er, de persoon die volgens het forum nog meer echte berichten heeft gestuurd, dan überhaupt, de man die -26 (lees: min 26) onzinberichten heeft weten te genereren (hoe 't forum aan die min komt, geen idee, maar zo heb ik 't waargenomen), nou wie?
En dan te bedenken dat deze persoon volgens de forum software op de DERDE! plek komt waar het gaat om het totaal aantal berichten?
Dat is;

Dik

Hij heeft 't echt voor mekaar! Sinds 31 augustus 2004 heeft hij -0,08% onzinberichten over ons heen gegoten. Geweldig!

Helaas is hij ons wellicht ontvallen, want hij is voor het laatst waargenomen op 30 september 2017. Jammer!

En zo zouden we natuurlijk nog wel even door kunnen gaan, maar helaas is onze tijd beperkdt.

Wat me er gelijk nog even aan doet denken dat één persoon een uitermate eervolle vermelding verdient.
Want wie weet er nu zo ontzettend veel onzin te spuien in topics die daar helemaal niet voor bedoeld zijn en daarmee met verve onder de onzinradar te blijven?
Dat is natuurlijk ons aller

geerdt

Want we weten met z'n allen natuurlijk wel dat zijn bijdragen 100% onzin zijn.
Desondanks weet hij dat zodanig te verbloemen dat hij niet verder komt dan de 26e plaats! Knap! Echt knap! Ik kan niet anders zeggen!

Goed, mocht je denken dat je tot één van de zestig gemeten personen zou kunnen behoren, vraag gerust om je statistische gegevens, Opa S. heeft ze bij de hand.

Wow; een on-topic on-forum bijdrage die volstrekt nergens op slaat en waar ik toch punten voor krijg, ook aan jou hulde, Opa S., dank voor je geweldige bijdrage en ik - en met mij waarschijnlijk velen - vind dat je hier wel dubbele punten voor verdiend hebt!

Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

Even testen, de vorige score was 6318.
Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

Ah, gelukkig, even was ik bang dat het allemaal voor niets was...

Ach, kikker toch op!

Rubble

Ik vind dit een uiterst zinninge en on topic bijdrage. Sjapo!
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Sytse Fliege

Dank.

Bedenk dat dit meetelt in je serieuze berichtvorming hè, dus geen probleem als je nog een paar keer complimenteus wilt zijn.
Ach, kikker toch op!

Rubble

Helemaal geweldige toopic deze, je weet zellef!
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Rubble

Ik vond wel dat een en ander gelardeerd mag worden met grafieken, staafdiagrammen en draaitabellen. Voor het nog verder versterken van de extreme zinnigheid.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Sytse Fliege

Uitsteekbaar plan! Als ik ooit tijd en/of zin heb zal ik me eens excelleren in Excel.

Overigens, jij Rubble, staat slechts op een 34e plaats met 33,75% gereutel sinds zes juli 2009. Je hebt dus nog wel even te gaan. Maar je bent duidelijk op de goede weg!

Mensen bij jou in de buurt; a.b. (scheelt slechts tienden!), en, ietsje onder je; TANNOY.
Ach, kikker toch op!

groovy.

2 februari 2018, 22:25:42 #8 Laatste wijziging: 2 februari 2018, 22:27:43 door groovy.
Het feit dat ik niet in deze statistiek voorkom geeft mij wel zelfvertrouwen.
Dat is ook logisch aan gezien ik van de 11295 berichten zeker 7000 x goedemorgen gewenst heb,en die zijn uiterst serieus bedoelt ;D
In to each life some rain must fall.

Rubble

Citaat van: Opa S. op  2 februari 2018, 22:22:19
Uitsteekbaar plan! Als ik ooit tijd en/of zin heb zal ik me eens excelleren in Excel.

Overigens, jij Rubble, staat slechts op een 34e plaats met 33,75% gereutel sinds zes juli 2009. Je hebt dus nog wel even te gaan. Maar je bent duidelijk op de goede weg!

Mensen bij jou in de buurt; a.b. (scheelt slechts tienden!), en, ietsje onder je; TANNOY.
Ach, hoe ouder je wordt , hoe meer onzin je gaat verkondigen en je ook daadwerkelijk gereutel gaat vertonen (spijsvertering). Ik zal dus vanzelf gaan stijgen in de gelederen.  8)
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

minplus

Fijn dat ik alleen maar heel zinnige berichten heb geplaatst, maar natuurlijk jammer voor mijn plaats in deze rubriek. :(
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

i2Paq

Dus wat je eigenlijk zegt is dat dit forum alleen nog door 10 man wordt gebruikt.  :angel:

Kun je dan niet beter een WhatsApp groep beginnen?  :laugh:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Sytse Fliege

Goed idee Rubble, verhelderend, zo'n grafiek! Natuurlijk even aanklikken voor groter;

Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

Citaat van: groovy. op  2 februari 2018, 22:25:42
Het feit dat ik niet in deze statistiek voorkom geeft mij wel zelfvertrouwen.
Dat is ook logisch aan gezien ik van de 11295 berichten zeker 7000 x goedemorgen gewenst heb,en die zijn uiterst serieus bedoelt ;D

Ik zou eerst maar eens in die grafiek kijken...
Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

Citaat van: i2Paq op  2 februari 2018, 22:33:58
Dus wat je eigenlijk zegt is dat dit forum alleen nog door 10 man wordt gebruikt.  :angel:

Kun je dan niet beter een WhatsApp groep beginnen?  :laugh:

Dat is voor moderne mensen, bovendien, de statistieken wijzen uit dat we hier iets van 12.000 "users" hebben. Wat die "" betekenen mag ieder voor zich invullen...
Ach, kikker toch op!