• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Koptelefoons vervormen, wat nu??

Gestart door TheMaestro, 18 februari 2019, 23:37:53

Vorige topic - Volgende topic

TANNOY

Citaat van: TheMaestro op 21 februari 2019, 22:49:33
Citaat van: TANNOY op 21 februari 2019, 21:53:58
ja die prik je tussen je interlink en je apparaat.

als je op de connector kijkt zie je dus -20 d-15 db -10db

db weet je denk wat het is..?
en we waren er achtergekomen dat je uitgang teveel dbs uitstuurt..  dus wat gebeurt er als je deze -10 db verzwakt? of -15db of -20db
juist het zijn verzwakkers van je signaal.

deze zijn qua verzwakking instelbaar.

hier zijn ze ook vast te koop , maar instelbaar ben ik ze zelf nog niet tegengekomen.

ik denk dat ze niet veel goedkoper dan zijn dan deze, mooi paartje en gratis verzending .

Die gaan dus de bluetooth in, helder. En dan maar uitproberen welke -db het beste resultaat geeft.
Dank voor je hulp en geduld. Ik ga nog wat zoeken anders bestel ik dat setje uit je link.
correct ;)  (nou tussen je versterker en je bleutooth in.. dus je prikt ze in je versterker..
succes !
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

TheMaestro

Citaat van: TANNOY op 21 februari 2019, 23:06:32
Citaat van: TheMaestro op 21 februari 2019, 22:49:33
Citaat van: TANNOY op 21 februari 2019, 21:53:58
ja die prik je tussen je interlink en je apparaat.

als je op de connector kijkt zie je dus -20 d-15 db -10db

db weet je denk wat het is..?
en we waren er achtergekomen dat je uitgang teveel dbs uitstuurt..  dus wat gebeurt er als je deze -10 db verzwakt? of -15db of -20db
juist het zijn verzwakkers van je signaal.

deze zijn qua verzwakking instelbaar.

hier zijn ze ook vast te koop , maar instelbaar ben ik ze zelf nog niet tegengekomen.

ik denk dat ze niet veel goedkoper dan zijn dan deze, mooi paartje en gratis verzending .

Die gaan dus de bluetooth in, helder. En dan maar uitproberen welke -db het beste resultaat geeft.
Dank voor je hulp en geduld. Ik ga nog wat zoeken anders bestel ik dat setje uit je link.
correct ;)  (nou tussen je versterker en je bleutooth in.. dus je prikt ze in je versterker..
succes !
Aan de andere kant dus, in de versterker. Top!
MF M6Si, Mystère Ai11, Sony PS-X6, Fluance RT85, Sony PS-X2, Sony PS6750, Sony X559ES, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One, Bluesound Vault2.
"The message is in the music"

TheMaestro

Ik had nog een BT transmitter, een Blitzwolf. Ik heb ze omgewisseld en de Blitzwolf doet het een stuk beter. Ik moet het nog even goed uitproberen maar ik ben thuis aan het renoveren dus heb er nu effe niet al te veel tijd voor. Ik kom erop terug. Dank voor alle input.
MF M6Si, Mystère Ai11, Sony PS-X6, Fluance RT85, Sony PS-X2, Sony PS6750, Sony X559ES, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One, Bluesound Vault2.
"The message is in the music"