• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

The Hifi show. leiden

Gestart door Starsky, 30 november 2019, 12:10:34

Vorige topic - Volgende topic

Starsky

Voor de liefhebbers,
Vandaag en morgen een hifi show in Holiday Inn te Leiden.  ;)

jpio

Hmm mss die kant idd op, even zien hoe eea hier loopt.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Randomuser

Ben er vandaag geweest, kleine show maar erg druk. Stoeltjes te dichtbij de deur etc.
Een barista in de cafe dus een dikke rij voor een kop koffie, uiteindelijk niks kunnen drinken aldaar door drukte.

1 goede set gehoord - Accuphase met Audiovector. De rest viel vies tegen.

Heintje

Vandaag met vrienden in Brussel geweest: het was daar zoals altijd erg gezellig (alles praat gewoon Nederlands daar) en veel mooie dingen gezien en gehoord.
Wat indrukken:
- prachtige Macintosh met Sonus Faber set, klonk aan de emotieloze kant
- Aspera Audio zette met YG Sonja en Nagra vanaf platenspeler een ijzingwekkend mooi geluid neer 
- eindelijk eens de indrukwekkende Wilson Audio Alexandra gehoord i.c.m. DÁgostino Audio
- opnieuw een hele nette goed klinkende Naim/Neat set gehoord
- en Magico mocht er ook klankmatig wezen.
Altijd weer de moeite waard, een bezoek aan Brussel.

Duclaasie

Neat zou met Naim en LFD inderdaad goed samengaan. Welke Neat heb je gehoord? Neat is voor mij misschien wel een optie in de toekomst icm de LFD, ben dus wel benieuwd naar hoe je die set hebt ervaren.

jpio

Brussel is (deels) een mooie stad maar ff te ver weg vanuit NH.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Heintje

Ik heb niet echt goed gekeken (wel geluisterd ;D ), maar volgens mij was het de Neat Ekstra.
Verbazend goed.

En ik zit hier in het diepe zuiden bijna altijd ver van interessante dingen af, maar zo'n Brussel en Antwerpen zijn dan weer redelijk goed te doen.

jpio

Ik zou dat ver weg van alles willen omdraaien mbt mijn hobbies ;D
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Rubble

1 december 2019, 20:29:08 #8 Laatste wijziging: 1 december 2019, 20:33:58 door Rubble
Citaat van: Mr.Tisniks op 30 november 2019, 20:32:23Ben er vandaag geweest, kleine show maar erg druk. Stoeltjes te dichtbij de deur etc.
Een barista in de cafe dus een dikke rij voor een kop koffie, uiteindelijk niks kunnen drinken aldaar door drukte.

1 goede set gehoord - Accuphase met Audiovector. De rest viel vies tegen.
De Kii Three met BXT vond je niet goed klinken?

En de Dynaudio Confidence 30? Dat waren mijn twee favorieten. Werd ook leuke (deels op verzoek) muziek gedraaid. 
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Randomuser

Nee, de Kii was verschrikkelijk. De subs waren goed maar de tops, nee - kil, digitaal en in your face geluid.
Misschien net een verkeerd nummer te pakken gehad.

Starsky

De Kii ervaarde ik ook hetzelfde als Mr T,

Toen ik er was was het redelijk druk, maar wel leuke sets gehoord.. Het jammere vondt ik dat mensen tijdens de presentatie hardop er doorheen kakelelde wat mij irriteerde tijdens een luistersessie.

Voor mij waren de Dynaudio/ accupakket/ Naïm een mooie set( de kamer van de hifistudio als ik het goed hebt)
De Naïm / Neat vondt ik fijn klinken, en de Monitor audio/ Roksan op vinyl was ook wel smakelijk.
En een paar leuke koptelefoon / versterker combinaties kunnen beluisteren..
Werd naar mijn smaak wel vaak te hard gespeeld, maar dat is persoonlijk.
Vondt het een leuke show, en nog oude forum bekenden tegengekomen :)

jpio

Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Rubble

Citaat van: Mr.Tisniks op  1 december 2019, 22:59:03Nee, de Kii was verschrikkelijk. De subs waren goed maar de tops, nee - kil, digitaal en in your face geluid.
Misschien net een verkeerd nummer te pakken gehad.
in your face zeker, maar daar hou ik wel van. We hebben er het laatste uur op zondag gezeten en toen kwam er wat steviger gitaar en elektronisch voorbij, en hárd. Onwaarschijnlijk hoe retestrak alles er uit kwam. Zwaar onder de indruk.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield